امیر تتلو یک شبه متحول شد+ فیلم

به گزارش رصد روز، امیر تتلو روزهای خیلی پرکار و شلوغی را می گذراند. او که در تعطیلات عید ۲ کنسرت برای یکی از هتل های آنتالیا برگزار کرده بود این روزها در حال بدنسازی برای کنسرت دوم اردیهشت کنسرتی که در استانبول قرار است برگزار شود می باشد...

به گزارش رصد روز، امیر تتلو روزهای خیلی پرکار و شلوغی را می گذراند. او که در تعطیلات عید ۲ کنسرت برای یکی از هتل های آنتالیا برگزار کرده بود این روزها در حال بدنسازی برای کنسرت دوم اردیهشت کنسرتی که در استانبول قرار است برگزار شود می باشد. تتلو خیلی به آن امید بسته است؛ هم از لحاظ موسیقیایی و هم از لحاظ مالی.

امیر تتلو

طرفداران کنسرت تتلو

تتلو برای دعوت به کنسرتش بیشتر روی آقایان تتلیتی حساب باز کرده و به گفته خودش از دختران تتلیتی دیگر ناامید شده! تتلو درباره نامردی طرفداری دخترش نوشت: من طرفدار دختر نمیشناسم و اصلاً دختر تتلیتی وجود نداره. خداوکیلی پسرا مرامشون ده تای دختراس. اونا تصمیم گرفتن با اتوبوس بیان. گفتن دو روز میایم تو راه به عشق این که هوادارای بیشتری بتونن بیان. اگه یه سری هوادار با هواپیما میومدن خب گرون تر میشد تعداد کمتری میشدن… مرسی از مرامتون.

امیر تتلو برای این کنسرت علاوه بر تمرین موسیقی تمرینات بدنی و ورزشی سنگینی را هم دارد انجام می دهد و به قول خودش برای این کنسرت علاوه بر آهنگ هایش روی بدن و آمادگی و تتوهایش نیز کار می کند.

تتوی تتلو

تتوهای تتلو

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار