انتقاد از عملکرد همراه اول سر به فلک کشید

[button color=”gray” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”] همزمان با ایجاد تغییرات در بسته های اینترنتی همراه اول و کاهش کیفیت اینترنت ...

[button color=”gray” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”] همزمان با ایجاد تغییرات در بسته های اینترنتی همراه اول و کاهش کیفیت اینترنت این اپراتور انتقاد از عملکرد همراه اول سر به فلک کشید. بسیاری از کاربران در فضای مجازی با انتقاد از مشی در پیش گرفته شده توسط همراه اول به بیان انتقاداتی پرداختند که باید دید واکنش مدیران همراه اول به آنها چیست.[/button]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کاربران با گلایه از حذف برخی بسته ها خواستار جایگزینی بسته های قبلی به جای بسته های موجود هستند و برخی دیگر نیز با اظهار کندی از اینترنت همراه اول ناراحتی خود را نشان می دهند.

انتقاد از عملکرد همراه اول مورد توجه مدیران آن هست؟

 

برخی کاربران نیز با ستوه آمدن از کیفیت و حذف برخی بسته ها اعلام کردند که من بعد از اپراتور دیگری به جای همراه اول استفاده خواهند کرد.

همه این مسائل در شرایطی مطرح می شود که همراه اولی ها بیشترین سهم را از بازار دارند و به نظر می رسد این دلگرمی باعث شده تا انتقاد کاربران این اپراتور به کندی در دستور مرتفع کردن قرار گیرد زیرا در سایر پست هایی که این شرکت در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده نیز موارد مشابهی دیده می شود که جا دارد تا مدیران آن زودتر این حجم از گلایه ها را بررسی و تا جای امکان با تسریع در روند حل آنان رضایت خاظر مشتریان خود را به دست آورند. در این میان برخی مشترکین ناراضی بدون بیان اظهار نظری هشتگ تحریم همراه اول را کامنت کرده اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط