اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک / در این ۸ سال کجا بودید؟

به گزارش رصد روز ، اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک قابل توجه بود. همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون در این گفتگو بیان کرد که شرایط مالی نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نبود. او چندین سال است که از ...

به گزارش رصد روز ، اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک قابل توجه بود. همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون در این گفتگو بیان کرد که شرایط مالی نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نبود. او چندین سال است که از وضعیت خود می گوید اما کسی توجه نمیکند. متأسفانه در این اواخر ایشان کنترل مسائل بهداشتی خود را از دست داده بودند. من هم توان مالی نگهداری از ایشان را در مراکز خصوصی نداشتم و از طرفی به لحاظ فیزیکی نمی توانستم مراقبتهای لازم را از ایشان داشته باشم با مشورتهایی که صورت گرفت تصمیم این شد تا ایشان را در شرایطی نگه داریم که انکان مراقبت از او فراهم باشد.

اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک 2

او در ادامه با تأکید بر اینکه اگر برخی از روی احساسات واکنش نشان میدهند من با ایشان ۸ سال زندگی کردم در این مدت چرا کسی کاری نکرد؟ من ۳۲ سال دارم و در این مدت هرکاری از دستم برآمد انجام دادم اما شرایطی به گونه ای جلو رفت که اولاً او نیاز به مراقبت بیشتری داشت.

هیچ کس در این مدت حتی یک روز هم دلش نمیخواست کنار ایشان باشد اما من بهترین سالهای زندگی و عمرم را وقف ایشان کردم. او در خصوص ویدئونی رضا رویگری اینطور توضیح داد: متأسفانه این ویدئو به گونه ای ضبط و وایرال شد که همه فکر می کنند من برای خودم اینکار را انجام دادم اما اصلا به شرایط موجود نگاه نمی کنند و از شرایط واثعی زندگی ما بی خبرند.

اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک 3

تارا کریمی همسر رضا رویگری در ادامه گفت: در این چندسال اگر ایشان نقشی هم بازی کردند آنقدر نبوده که کفاف اجاره و خرج خانه را بدهد. متأسفانه این خصلت ماست که تا کار به جاهای باریک نرسد واکنشی نشان نمی دهیم. همه کسانی که نگران اییشان بودند ایکاش وقتی برای ایشان بزرگداشت گرفته شد می آمدند تا او را بیشتر خوشحال می کردند.

او در ادامه گفت متأسفانه در آن کلیپ به دوستان زحمتکش کهریزک که مانند یک فرشته و بدون هیچ چشمداشتی از بقیه مراقبت می کنند جفا شد و من واقعا ناراحت شدم.

همه کسانی که امروز مرا قضاوت می کنند شماره همراه مرا داشتند ایکاش تماسی با من گرفته می شد تا برایشان برخی مسائل را روشن می کردم.

اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار