ایرج رخصتی سرپرست ذوب آهن اصفهان شد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پس از چندوقت معطلی در خصوص تعیین سرپرست جدید ذوب آهن اصفهان در نهایت امروز این اتفاق افتاد و ایرج رخصتی سرپرست ذوب آهن اصفهان و جایگزین منصور یزدی زاده شد. تا پیش از این انتصاب اسامی دیگری به گوش می رسید و شنیده...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پس از چندوقت معطلی در خصوص تعیین سرپرست جدید ذوب آهن اصفهان در نهایت امروز این اتفاق افتاد و ایرج رخصتی سرپرست ذوب آهن اصفهان و جایگزین منصور یزدی زاده شد.

تا پیش از این انتصاب اسامی دیگری به گوش می رسید و شنیده های موثق حکایت از جایگزینی فردی بود که از رزومه قابل توجهی در حوزه صنعت و معدن برخوردار نبود و علت اصرار برای جایگزینی وی در ذوب آهن ارتباط نزدیک او با یکی از مدیران ارشد تأمین اجتماعی بود. گفتنی است در پی موج تغییرات مدیریتی شب گذشته احمدیان رئیس هیئت مدیره ذوب آهن نیز استعفا داد البته او دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی بیان کرد اما بعید به نظر می رسد که علت واقعی استعفا این موضوع باشد بلکه اشراف روی تحولات احتمالی را میتوان علت واقعی استعفا دانست.

شنیده ها حاکی از ان بود که منصور یزدی زاده در یکی از پتروشیمی های کشور حضور پیدا خواهد کرد اما با انتخاب مدیرعامل جدید این پتروشیمی فعلا آینده کاری منصور یزدی زاده در هاله ای از ابهام است.

وی از سال ۱۳۷۳ تاکنون در پست های معاون نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی در معاونت توسعه، مدیر پروژه نیروگاه های توازن، مدیر پروژه کک سازی، مدیر ارشد اجرایی توسعه، مدیر عامل شرکت تارا بگین، معاون خرید و مشاور عالی مدیر عامل در امور اجرایی شرکت ذوب آهن اصفهان مشغول به فعالیت بوده و هست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار