این زن زیبا باربی زنده دنیا نام گرفت+ عکس

به گزارش رصد روز، بازیگر‌های معروف و کارگردان قوی این فیلم توقع‌های همرو از داستان باربی که قراره امسال اکران بشه خیلی برده بالا. قطعا فیلم باربی یک فیلم معمولی و فانتزی نخواهد بود . و انتظار میره یک پیچیدگی مدرن داشته باشه. مارگو رابی در...

به گزارش رصد روز، بازیگر‌های معروف و کارگردان قوی این فیلم توقع‌های همرو از داستان باربی که قراره امسال اکران بشه خیلی برده بالا. قطعا فیلم باربی یک فیلم معمولی و فانتزی نخواهد بود . و انتظار میره یک پیچیدگی مدرن داشته باشه.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مارگو رابی در نقش باربی عکس‌های خیلی زیادی با این سبک و استایل داره . از جمله این البوم از فتوشوت جدیدش با مجله ووگ.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

از نظر مارگو، «باربی» بعد از «کوکاکولا»، شناخته‌شده‌ترین برند دنیاست. مارگو گفت: «این قطعا باعث افتخاره که میراث ۶۰ ساله‌ی باربی رو به تصویر بکشیم؛ اما این رو هم باید در نظر بگیریم که افراد زیادی هستند که طرفدار باربی نیستند. در واقع، از باربی متنفرند! و ما باید برای اون هم راهی پیدا کنیم.»

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مارگو اضافه کرد که دست نویسنده‌ها برای نوشتن فیلمنامه کاملا باز بوده و وقتی که اون فیلمنامه رو خونده، کاملا متعجب شده و فکر میکرده امکان ساخت این اثر اصلا وجود نداره!

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مارگو الیز رابی (انگلیسی: Margot Elise Robbie؛ زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیگر استرالیایی است. او برای نقش‌های کمدی و دراماتیکی که در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها ایفا کرده شهرت دارد و برایش چندین جایزه برنده شده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و پنج جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۷ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان یاد کرد و نام او در سال ۲۰۱۹ از سوی فوربز در رتبه‌بندی بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفت.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

رابی فعالیت حرفه‌ای خود را در فیلم‌های مستقل و مجموعه‌های تلویزیونی همسایه‌ها (۲۰۰۸–۲۰۱۱) و پان ام (۲۰۱۱–۲۰۱۲) آغاز کرد. نقش برجستهٔ او در سال ۲۰۱۳ با فیلم کمدی سیاه گرگ وال استریت رقم خورد و سپس با بازی در نقش‌های جین پورتر در افسانهٔ تارزان (۲۰۱۶) و هارلی کوئین در فرنچایزهای رسانه‌ای دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به شهرت گسترده‌تری دست یافت. او نقش هارلی کوئین را در فیلم‌های ابرقهرمانی جوخهٔ انتحار (۲۰۱۶)، پرندگان شکاری (۲۰۲۰) و جوخهٔ انتحار (۲۰۲۱) ایفا کرده‌است.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

رابی برای به تصویر کشیدن اسکیت‌باز تونیا هاردینگ در فیلم زندگی‌نامه‌ای من تونیا هستم (۲۰۱۷) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شد. این تحسین با بازی در نقش ملکه الیزابت یکم در درام دورانی ماری ملکه اسکاتلند (۲۰۱۸)، شارون تیت در کمدی-درام روزی روزگاری در هالیوود (۲۰۱۹) و کارمند خیالی فاکس نیوز در درام بامب‌شل (۲۰۱۹) تداوم یافت؛ او برای هر سه فیلم نامزد دریافت جایزهٔ بفتا و برای بامب‌شل نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

رابی با فیلم‌ساز بریتانیایی تام آکرلی ازدواج کرده‌است. آن‌ها بنیان‌گذار کمپانی تولیدی لاکی‌چپ انترتینمنت هستند که تحت نظر این کمپانی چندین فیلم از جمله کمدی زن جوان آتیه‌دار (۲۰۲۰)، مجموعهٔ تلویزیونی دال‌فیس (۲۰۱۹–اکنون) و مینی‌سریال خدمتکار (۲۰۲۱) را تهیه‌کنندگی کرده‌اند.

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مارگو رابی باربی برتر ۲۰۲۳

مطالب مرتبط

آخرین اخبار