بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه بیرجند در تعطیلات نوروز

تخصیص منابع بانک‌ها به صنایع پیشرفته و اشتغال‌زا در نقشه اقتصادی کشور یک ضرورت است.

به گزارش رصد روز  ،تخصیص منابع بانک‌ها به صنایع پیشرفته و اشتغال‌زا در نقشه اقتصادی کشور یک ضرورت است.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در سومین روز تعطیلات نوروز به صورت سرزده از شعبه کشیک بیرجند بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
قیطاسی در جریان این بازدید، ضمن تبریک سال نو از تعهد کاری و تلاش کارکنان این شعبه و شعب کشیک بانک دی در تعطیلات نوروز برای خدمت‌رسانی به مشتریان قدردانی کرد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در شعار سال ١۴٠١ بر موضوع « تولید » با دو قید جهت‌دهنده، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز تکیه کرده و سه کلمه « تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین » را نقشه راه کشور در سال جدید اعلام کردند، گفت: مهم‌ترین هدف کشور در سال جدید، توسعه اقتصادی مبتنی بر تولید و دانش است و بانک دی به عنوان بانک حامی تولید در سال جدید، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را برای تحقق شعار سال و کمک به تسریع و تسهیل توسعه اقتصادی کشور به کار خواهد گرفت.
قیطاسی با بیان این که اقتصاد کشور، بانک محور است اختصاص منابع بانک ها را به صنایع پیشرفته برای حمایت از تولید داخلی و پروژه‌های اشتغال‌زا یک ضرورت دانست.
وی افزود: انتظار می‌رود کارکنان بانک دی نیز با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی در اقتصاد کشور، تلاش کنند با جذب منابع ارزان‌قیمت و هدایت این منابع در راستای حمایت از تولید و اشتغال، در تحقق شعار سال اهتمام ورزند.
قیطاسی با اشاره به ظرفیت‌های بومی و محلی منحصر به فرد استان خراسان جنوبی، وجود ذخایر معدنی، شهرک‌ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی،محصولات کشاورزی و دامی در منطقه، زمینه توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و مرز مشترک با افغانستان را از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند برشمرد و تأکید کرد که همکاران شعبه بیرجند با بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌توانند در رشد منابع شعبه، تحول چشمگیری ایجاد کنند.
مدیرعامل بانک دی، تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را مهم‌ترین رسالت اجتماعی بانک دی دانست و تصریح کرد: بانک دی در کنار رسالت اقتصادی خود در حوزه بانکداری، وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری را نیز در زمره مأموریت‌های خود دارد و تسهیل و تسریع ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به این قشر عزیز  باید در دستور کار تمامی شعب قرار گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای ستادی و شعب و نیز بهره‌گیری از دانش و ظرفیت سرمایه انسانی جوان و خلاق بانک دی، سالی درخشان در تقویم این بانک رقم بخورد.
روابط‌عمومی بانک دی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار