بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از غرفه بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور

«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند. به گزارش رصد روز  ،  به نقل از روابط عمومی بیمه م...

«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.

به گزارش رصد روز  ،  به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در اولین روز از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) تهران ۱۴۰۲ رئیس کل به همراه هیئت عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و همچنین برخی از مدیران صنعت بیمه، از غرفه بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور بازدید کرده و دقایقی با مدیرعامل شرکت به گفت‌وگو نشستند.

در جریان این بازدید که علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت و داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره نیز حضور داشتند، رئیس کل بیمه مرکزی در جریان برخی فعالیت‌ها، محصولات و خدمات شرکت بیمه ملت قرار گرفت.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران ۱۴۰۲ بزرگترین رویداد مالی کشور و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی با حضور شرکت‌های معتبر در حوزه بورس، بانک و بیمه است که از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

 شرکت بیمه ملت با هدف ارائه محصولات و خدمات، در سالن ۳۵ این نمایشگاه میزبان مدیران، کارشناسان و فعالان اقتصادی کشور است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط