بازدید مدیر عامل ثمسکن از کارخانه صنعتی سازی ساختمان

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه به همراه معاونین خود از کارخانه صنعتی­ سازی شرکت بین المللی توسعه ساختمان وابسته به هلدینگ غدیر وزارت دفاع بازدید کردند. به گزارش رصد روز_دکتر علی ا...

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه به همراه معاونین خود از کارخانه صنعتی­ سازی شرکت بین المللی توسعه ساختمان وابسته به هلدینگ غدیر وزارت دفاع بازدید کردند.

به گزارش رصد روز_دکتر علی امام مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان در این بازدید با بیان اینکه استفاده از روش صنعتی­سازی و کاهش زمان ساخت، تحول بزرگی در ساخت و ساز ایجاد می­کند، گفت: ما به همراه یک تیم متخصص تلاش کرده ایم با تولید دانش ساخت ساختمان­های صنعتی ماژولار، فصل جدیدی از ساختمان سازی را در کشور از نظر کیفیت، ایمنی و سرعت رقم بزنیم.

امام تصریح کرد: تولید دانش فنی، طراحی فرآیند تولید، طراحی ماشین‌آلات خطوط تولید و مونتاژ کارخانه، به‌طور کامل توسط نیروهای نخبه کشور در قالب یک کار تیمی بین رشته‌‌‌ای به انجام رسید و طراحی و ساخت سالن‌‌‌های تولید و مونتاژ کارخانه (با مساحتی بالغ بر ۷۰‌هزار مترمربع) و طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات پیشرفته طرح نیز که برای نخستین بار از آنها در صنعت ساختمان استفاده می‌شود در مدت کمتر از یک سال انجام شد.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز در این بازدید با بیان اینکه احداث چنین کارخانه­ای در عرصه تولید مسکنمی تواند منشا اثر باشد، گفت: این یک مدل از صنعتی­ سازی است و یکی از نکات مهم و قابل تامل این کارخانه حرکت در راستای اهداف و مقرراتی است که در مبحث ۱۱ صنعتی­ سازی مطرح شده است.

جواهری افزود: ما در کشور به تخصص­های همانند صنعتی ­سازی نیاز داریم که خوشبختانه این استعداد در داخل وجود دارد و تنها نیاز به ساماندهی و ایجاد انگیزه دارد که گروه سرمایه ­گذاری غدیر توانسته این شرایط را مهیا کند و در حال حاضر شاهد ساخت چنین کارخانه تخصصی و مهم هستیم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرد تا تلاش­های این مجموعه را در سطح کشور خصوصا در فضاهای دانشگاهی و تخصصی مطرح و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش هزینه های تولید شاهد استفاده از ظرفیت حداکثری این کارخانه باشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار