بازگشت شاخص بورس به کانال ۱.۴ میلیونی

شاخص کل بورس پس از دو روز بار دیگر به کانال ۱.۴ میلیونی بازگشت.در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بانکی و معدنی بازار رشد کرده و این دو گروه بزرگ سبزترین گروه‌ بازار سهام هستند. به گزارش رصد روز، در معاملات امروز، دوشنبه ۲۱ آذر ماه، ...

شاخص کل بورس پس از دو روز بار دیگر به کانال ۱.۴ میلیونی بازگشت.در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بانکی و معدنی بازار رشد کرده و این دو گروه بزرگ سبزترین گروه‌ بازار سهام هستند.

به گزارش رصد روز، در معاملات امروز، دوشنبه ۲۱ آذر ماه، شاخص کل با رشد ۱۷ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسیده و پس از دو روز بار دیگر به کانال ۱.۴ میلیونی بازگشت.شاخص کل هم وزن نیز با ۵ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش به سطح ۴۱۹ هزار واحد رسیده است. همچنین شاخص کل فرابورس ۱۰۰ واحد بالا آمد و به ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.

بزرگان سبز و قرمز

نماد‌های فولاد، فملی، وبملت، شستا، کگل و حکشتی بیش‌ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای زاگرس، شراز و فرابورس عامل صعود شاخص کل هستند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس کالا صدرنشین است و خودرو و خگستر در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای دی، فزر و فرابورس پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بانکی و معدنی بازار رشد کرده و این دو گروه بزرگ سبزترین گروه‌ بازار سهام هستند.

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به بیش از ۹۷ هزار میلیارد تومان بالغ شده که ۳ هزار میلیارد تومان به بورس و ۹۴ هزار  میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد.

نقشه بورس

بورس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار