بانک صادرات ایران ٣١٨ هزار میلیارد ریال مطالبات غیر جاری وصول کرد

​بانک صادرات ایران در سال گذشته بیش از ٣١٨ هزار میلیارد ریال مطالبات غیر جاری خود را وصول کرد.   به گزارش رصد روز،به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، وصول مطالبات غیرجاری به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای نظام بانکی کشور در هدای...

​بانک صادرات ایران در سال گذشته بیش از ٣١٨ هزار میلیارد ریال مطالبات غیر جاری خود را وصول کرد.

 

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، وصول مطالبات غیرجاری به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای نظام بانکی کشور در هدایت بهینه منابع به سوی تولید، کنترل نقدینگی و همزمان کمک به مهار تورم است و این ماموریت در بانک صادرات ایران با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته منجر به وصول ٣١٨ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری از طرق غیر قضایی و مسالمت‌آمیز به بانک شده است.
همچنین علاوه بر وصول مطالبات مورد اشاره، بالغ بر ٢٢٨ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیر جاری نیز طی سال ١۴٠١ تعیین تکلیف شده و از سرفصل‌های مطالبات غیرجاری خارج شده است.
وصول مطالبات غیرجاری در سال ١۴٠١ در حالی در بانک صادرات ایران نسبت به سال قبل، ٣٠ درصد رشد داشته که وصول آن به عنوان یکی از پنج شاخص اصلی عملکردی بانک صادرات ایران به طور جدی دنبال می‌شود ضمن اینکه حمایت از بنگاه‌های تولیدی و تعیین تکلیف بدهی آنها با استفاده از ابزارهای مسالمت‌آمیز در دستور کار قرار گرفته که موجب حمایت از استمرار تولید و اشتغال با اولویت استفاده از محصولات اعتباری بانک صادرات ایران شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار