بزرگترین واحد تولید کننده لوازم خانگی با رئیس هیئت مدیره دیپلمه + سند

عباس دیانی به نمایندگی از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب درهیئت مدیره انتخاب الکترونیک حضور دارد تنها عضو غیر موظف هیئت مدیره بزرگترین و واحد تولید کننده لوازم خانگی است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بزرگترین مجتمع تولید کننده لوازم خانگی کشور یعنی گروه انتخاب که پروژه های بزرگی را در جنوب شرق آسیا و اروپای غربی دنبال می کند. انتخاب الکترونیک در شرایطی به سمت بومی سازی محصولات رفته که در چندسال گذشته این مسئله همواره مورد تأکید بوده اما موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که در بزرگترین واحد تولید کننده لوازم خانگی کشور در حالی عباس دیانی را به عنوان رئیس هیئت مدیره خود می بیند که نگاهی به مدرک تحصیلی او این شائبه را ایجاد می کند که آیا بزرگترین واحد تولید کننده لوازم خانگی در شرایطی که برای پیشبرد استراتژیهای کلان در سطح بین المللی نباید از پشتوانه تخصصی قابل تأملی حداقل نزد مدیران ارشد خود برخوردار باشد؟

 

البته نباید فراموش کرد که این گروه تولیدی همواره در چندسال گذشته جزو بهترین واحدهای تولیدی کشور بوده که با ارائه محصولات با کیفیت جایگاه خوبی نزد مشتریان پیدا کرده اما با همه اینها می توان این انتقاد را داشت که آیا برای برند یک واحد تولیدی با این اعتبار مناسب است با توجه به موقعیت خاصی که در بین رقبای بین المللی دارد برخی موارد جایگاه این برند را تضعیف کند؟ عباس دیانی رئیس هیئت مدیره انتخاب الکترونیک دارای مدرک تحصیلی دیپلم است این در حالیست که سایر اعضای هیئت مدیره این واحد تولیدی دارای مدیرک کارشناسی هستند و تنها عضوی که تحصیلات آکادمیک در بین اعضای هیئت مدیره ندارد عباس دیانی است.

 

دیانی که به نمایندگی از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب درهیئت مدیره انتخاب الکترونیک حضور دارد تنها عضو غیر موظف هیئت مدیره است.

 

علیرضا شیرانی فر به نمایندگی از حایر تهران ، مصطفی جهانبانی به نمایندگی گروه صنعتی ارکان ساختار نوین ایرانیان ، محمد جنتیان به نمایندگی از مطهر ضمیر و امین منانی به نمایندگی از تولیدی و بازرگانی حایر پلاست سایر اعضای هیئت مدیره این گروه را تشکیل می دهند.

 

عباس دیانی رئیس هیئت مدیره

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار