به پرداخت ملت چگونه به مجمع افزایش سرمایه می رود؟

به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش سرمایه ۱۶۶ درصدی به پرداخت ملت در شرایطی در مجمع ۲۱ آبان در مجموعه رفاهی بانک ملت تصمیم گیری می شود که بررسی فعالیت ۶ ماهه این شرکت از شرایط مطلوبی خبر می دهد. به پرداخت ملت که بنا دارد سرمایه خود را از ۳ ...

به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش سرمایه ۱۶۶ درصدی به پرداخت ملت در شرایطی در مجمع ۲۱ آبان در مجموعه رفاهی بانک ملت تصمیم گیری می شود که بررسی فعالیت ۶ ماهه این شرکت از شرایط مطلوبی خبر می دهد. به پرداخت ملت که بنا دارد سرمایه خود را از ۳ هزار میلیارد ریال به ۸ هزار میلیارد ریال افزایش دهد در پایان ۶ ماهه نخست سال جاری موفق شد میزان سود انباشته خود را از ۵ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال به ۷ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال افزایش دهد.

افزایش سرمایه به پرداخت ملت که با هدف بهبود موقعیت رقابتی، افزایش سودآوری، توسعه بخش های تولیدی و ایجاد فرصت های جدید شغلی صورت می گیرد می تواند میزان مشارکت این شرکت را در طرحهای مهم فروش ارتقاء و فاصله این شرکت را با رقبا بیشتر کند.

براساس گزارش نشریه نیلسون ریپورت به‌عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک در شماره ۱۲۰۶ به پرداخت ملت در بین ۱۵۰ شرکت برتر پذیرنده دنیا در جایگاه یازدهم حضور دارد و نزدیکترین تعقیب کننده آن پرداخت الکترونیک سامان است که جایگاه پانزدهم را از آن خود می بیند و شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان، آسان پرداخت پرشین، کارت اعتباری ایران کیش، پرداخت الکترونیک سداد و پرداخت الکترونیک پاسارگاد به ترتیب در رتبه های ۱۷، ۲۶، ۳۰، ۵۰ و ۶۰ قرار دارند.

این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری همچنین موفق شد تا درآمدهای عملیاتی خود را به ۱۷ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال برساند. به پرداخت ملت که در بین ۱۲ شرکت فعال در حوزه PSP رتبه نخست را داراست بیشترین تمرکز خود را در دستیابی به سهم بیشتر از بازار از طریق کارتخوان های فروشگاهی معطوف کرده نتایج قابل قبولی را به دست آورده و وقت آن رسیده تا با افزایش سرمایه خود گام محکم تری در جهت توسعه بازار بردارد.

هرچند که ریسکهایی مانند نوسان نرخ ارز، عدم تأمین به موقع نقدینگی و افزایش تحریم های بین المللی مسائل مهمی در جهت گسترش فعالیتهای اقتصادی است اما راهبرد به پرداخت ملت و موفقیتهای این شرکت در رقابت بین المللی نشان می دهد که می توان به رویکردهای آن اطمینان کافی داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار