بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ / شاخص مثبت متزلزل

بورس امروز 7 فروردین 1400 با رشد ناچیز و متزل شاخص کل همراه بود. شاخص کل با رشد 1839 واحدی به 1 میلیون و 309 هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز 2022 واحد رشد را پشت سر گذاشت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ با رشد ناچیز و متزل شاخص کل همراه بود. این موضوع که پیش تر هم در گزارش پنج شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ مرود اشاره قرار گرفته بود اما وضعیت بازار را برای روز بعد با نگرانی همراه کرد. حجم نقدینگی امروز اصلا جالب نبود.

 

بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰

 

شاخص کل با رشد ۱۸۳۹ واحدی به ۱ میلیون و ۳۰۹ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز ۲۰۲۲ واحد رشد را پشت سر گذاشت تا به ۴۴۱ هزار و ۸۲۴ واحد رسیده باشد. در بازار امروز بورس فارس ، رمپنا ، فملی ، شتران ، خودرو ، اخابر و غدیر نمادهای تأثیرگذار در شاخص بودند و شتران و خساپا در بورس نمادهای پرتراکنش امروز را تشکیل دادند. ارزش معاملات امروز بورس ۵۰ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال بود و در اولین روز معاملاتی سال جدید ۷ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم حجم خرید و فروش شد. تعداد معاملات امروز بورس ۶۱۵ هزار و ۱۱۰ معامله بود.

در بازار فرابورس بپاس ، مارون ، زاگراس ، آریا ، صبا دتوزیع و ارفع نمادهای تأثیگذار بودند و کزغال و زملارد پرتراکنش ترین نمادهای این بازار را تشکیل دادند. ارزش معاملات این بازار امروز ۱۴ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال بود که حجم معاملاتی آن نیز با خرید و فروش ۱.۰۰۸ میلیارد سهم شکل گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس ۳۰۱ هزار و یازده معامله بود.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار