بورس به پیشواز سال جدید رفت

به گزارش رصد روز، بورس تهران روز گذشته با رشد بیش از ۸۴ هزار واحدی شاخص کل همراه شد. تا این نماگر بازار سرمایه به محدوده کانال ۱ میلیون ۹۰۰ هزار واحدی وارد شد و با رخ سبز خود به پیشواز بهار ۱۴۰۲ برود . ورود بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان پول حق...

به گزارش رصد روز، بورس تهران روز گذشته با رشد بیش از ۸۴ هزار واحدی شاخص کل همراه شد. تا این نماگر بازار سرمایه به محدوده کانال ۱ میلیون ۹۰۰ هزار واحدی وارد شد و با رخ سبز خود به پیشواز بهار ۱۴۰۲ برود .

ورود بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان پول حقیقی ها به نماد شستا و ثبت خالص ورود پول بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی حقیقی به بازار در روز گذشته در بخش تابلو خوانی برنامه امروز چارسو بررسی می شود.

نرخ تسعیر اقلام پولی ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برای سال ۱۴۰۱ تعیین شد . بر این اساس این نرخ برای  هر یورو معادل ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر دلار آمریکا معادل ۲۵ هزار تعیین شد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت اعلام کرد : بر اساس جلساتی که تشکیل شده این نتیجه حاصل شده که خودروها بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند اما در بعضی خودروها این عدد می‌تواند کمتر از ۳۰ درصد و در برخی از خودروها نیز می‌تواند بیشتر از ۷۰ درصد باشد.

همچنین دریافت مجوز افزایش ۱۵درصدی نرخ فروش محصولات شرکت رادیاتور ایران در بخش کدال خوانی.

 

 

مطالب مرتبط