بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش و حق حضور برای اعضای هیئت مدیره گروه و بانک کارآفرین

جدیدترین گزارشات مالی بانک کارآفرین پاداش 5 میلیاردی اعضای هیئت مدیره گروه و 1 میلیارد تومانی اعضای هیئت مدیره بانک در کنار حق حضور 731 میلیون تومانی اعضای غیرموظف هیئت مدیره گروه بانک و 120 میلیون تومانی بانک را نشان می دهد.

به گزارش رصد روز، انتشار گزارشات مالی بانک کارآفرین هرچند که پیشرفتهایی را در شاخصهای مالی گزارش می کند اما در برخی از بندهای آن ابهاماتی وجود دارد که نیازست مدیران این بانک و در رأس آنها احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین به آن پاسخ دهد.

میزان حق حضور و پاداش اعضای هیئت مدیره گروه و بانک کارآفرین در گزارشات شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نشان می دهد.

در همین موضوع پاداش اعضای هیئت مدیره گروه ۵ میلیارد و ۹۲ میلیون تومان و حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره گروه بیش از ۷۳۱ میلیون تومان ثبت شده.

۱ میلیارد تومان پاداش برای اعضای هیئت مدیره بانک کارآفرین

در جدیدترین گزارش مالی بانک کارآفرین نیز میزان پاداش هیئت مدیره آن ۱ میلیارد تومان و حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره ۱۲۰ میلیون تومان است که لازم است با توجه به اینکه مجموع ارقام به بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می رسد مدیرعامل بانک کارآفرین در این باره شفاف سازی کند.

حساسیت در خصوص پاسخگویی این موضوع از آنجا ناشی می شود که این مسئله در بانک کارآفرین مسبوق به سابقه بوده و حتی رسانه ها نیز در این باره با عنوان دسته گل جدید بانک کارآفرین در سالهای گذشته قلم فرسایی کردند.

هرچند که اعضای هیئت مدیره بانک کارآفرین سال گذشته از گرفتن پاداش انصراف دادند و هیچ یک از اعضای هیئت مدیره آن از بانک متبوع خود تسهیلات دریافت نکرد اما شاید مشاهده چنین عدد و رقمی در میزان پاداش و حق حضور هیئت مدیره های گروه و هیئت مدیره بانک کار سال گذشته آنان را کم اثر کند. 

گفتنیست اعضای هیئت مدیره بانک کارآفرین را در پایان شهریور محمدرضا خورسندی(رئیس هیئت مدیره)، مسعود شریفات(نائب رئیس هیئت مدیره)، مهدی سیف علیشاهی، حسین طلاکش نائینی و احمدبهاروندی بودند که تنها عضو موظف هیئت مدیره بهاروندیست که همزمان مدیریت بانک کارآفرین را نیز عهده دارست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار