بیمه شدن بیش از نیم میلیون پرتفوی بورسی

با پایان مهلت خرید برگه اختیار فروش تبعی با نماد سهامیار، طی ۱۰ روز کاری حدود ۵۸۰ هزار نفر پرتفوی بورسی ۴ آبان خود را بیمه کردند. شرط بیمه ماندن پرتفوی این افراد عدم فروش پرتفوی تا سوم آبان ۱۴۰۲ است. به گزارش رصد روز،دستگاه خودرو شامل ۲۰۷...

با پایان مهلت خرید برگه اختیار فروش تبعی با نماد سهامیار، طی ۱۰ روز کاری حدود ۵۸۰ هزار نفر پرتفوی بورسی ۴ آبان خود را بیمه کردند. شرط بیمه ماندن پرتفوی این افراد عدم فروش پرتفوی تا سوم آبان ۱۴۰۲ است.

به گزارش رصد روز،دستگاه خودرو شامل ۲۰۷ اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک،,S۵ و S۷ و همچنین لاماری ایما در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه(۷ الی ۹ آذر) روی تابلوی بورس کالا می روند.

خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که  کسب و کارهای مجازی در پلتفرم‌های داخلی که حدود ۲ میلیارد تومان درآمد دارند، معاف از پرداخت مالیات هستند.
تحلیل تکنیکال

امروز می تواند برای شاخص کل یک روز سرنوشت ساز باشد چرا که این شاخص روی یک مقاومت میانگین ۲۰۰ روزه به همراه مقاومت خط روند نزولی قرار دارد . عبور از این مقاومت یا ناتوانی از آن مسیر روز های آینده بازار را نشان می دهد.
تابلوخوانی

وبانک با ۵۱ میلیارد تومان ورود پول بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای بورسی را به خود اختصاص داد. اما نماد های شپنا ، خساپا، خودرو و شبندر و فولاد نیز نماد هایی بودند که با خروج پول حقیقی ها همراه شدند
کدال‌خوانی

اما در بخش کدال خوانی برنامه امروز:

نماد استقلال تا ۱۵ آذر ماه همچنان در حالت تعلیق خواهد ماند.

نمادهای والماس، امیران ، غچین، کهمدا و فمراد در خصوص افزایش سرمایه های خود اطلاعیه هایی را در سامانه کدال بارگذاری کردند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط