بیمه پارسیان همگام با فعالان اقتصاد کشور در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی حضور فعال خواهد داشت

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) به مدت چهار روز از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد در محل نمایشگاه بین المللی با حضور فعالان اقتصاد کشور و حضور حداکثری شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود. ...

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) به مدت چهار روز از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد در محل نمایشگاه بین المللی با حضور فعالان اقتصاد کشور و حضور حداکثری شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت با هدف معرفی خدمات و دستاوردهای جدید بیمه ای، ارایه آخرین و جدیدترین خدمات بیمه ای و پاسخگویی و ارتباط با بازدیدکنندگان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) همچون سال های گذشته با حضور جمعی از متخصصان و کارشناسان بیمه­ های اموال و اشخاص در غرفه بیمه پارسیان حضوری فعال خواهد داشت.

رونمایی برخی از محصولات و خدمات فناورانه جدید شرکت، آموزش های بیمه اتومبیل و بیمه زندگی به بازدیدکنندگان و حضور و ارتباط مستقیم مدیران شرکت با بازدیدکنندگان از جمله برنامه های بیمه پارسیان در ایام برگزاری نمایشگاه می باشد.

بیمه پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور در این نمایشگاه در سالن ۳۵، آماده پاسخگویی و ارایه آخرین دستاوردها و خدمات این شرکت به بازدیدکنندگان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط