بیوگرافی علیمردان عظیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو / یار سایپا در زمین ایران خودرو / حقوق مدرک تحصیلی مناسبی برای یک مدیر خودرویی است؟

محمدحسین هاشمی: بیوگرافی علیمردان عظیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو  هرچند که نشان از سوابق خودرویی دارد اما تردیدهایی را هم ایجاد می کند تا شاید این تغییر قابل پیش بینی آنی نباشد که انتظار می رفت. به گزارش اختصاصی رصد روز، هرچند که استعفای...

محمدحسین هاشمی: بیوگرافی علیمردان عظیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو  هرچند که نشان از سوابق خودرویی دارد اما تردیدهایی را هم ایجاد می کند تا شاید این تغییر قابل پیش بینی آنی نباشد که انتظار می رفت.

به گزارش اختصاصی رصد روز، هرچند که استعفای مهدی خطیبی (برکناری) از ایران خودرو دور از انتظار نبود اما باید ثمره تغییرات مدیریتی را از دوره یکه زارع در این گروه صنعتی مورد مداقه گویی قرار داد. بررسی رشد کیفی و کمی در این واحد خودروسازی مشخص می کند که با وجود میل به تغییر که کف مطالبات سهامداران و مشتریانست هنوز ایران خودرو اندرخم یک کوچه است و نوسانات قیمتی محصولات ایران خودرو در چندسال گذشته شاید قابل لمس ترین نتیجه ای بود که از پس تغییرات مدیریتی مشاهده می شود.

بیوگرافی علیمردان عظیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو

مهدی خطیبی که طبق برخی از شنیده ها به واسطه واگذاری خودروهای خارج از ضابطه به مدیران برخی سازمانها مورد غضب قرار گرفته بود و حاشیه های دیگری نیز بر فصل مدیریتی او سایه انداخته بود در نهایت مجبور به خداحافظی با آبی پوشان جاده مخصوص شد تا علیمردان عظیمی فرمان هدایت ایران خودرو را به دست گیرد.

سوابق خودرویی علیمردان عظیمی را بیشتر باید در گروه سایپا جستجو کرد. در کارنامه کاری عظیمی، مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌هایی همچون مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا، توسعه بازرگانی برنا، سایپا پرس، فنرسازی زر و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا(ع) دیده می شود.

آیا حقوق مدرک تحصلی مناسبی برای یک مدیر خودرویی است؟

شاید مدرک تحصیلی عظیمی در بدو ورد مهمترین انتقادی باشد که می توان به مدیرعامل یک گروه خودرویی وارد دانست. عظیمی کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد و همین موضوع می تواند فی المجلس اولین انتقادی باشد که به یار تازه نفس ایران خودرویی ها واردست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار