تاکید بر حفظ انسجام کاری در روزهای پایانی سال در جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما

نشست شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور سرپرست، اعضای هیات عامل و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” نشست شورای مدیران شرکت بیمه “ما” با حضور سرپرست، اعضای هیات عامل و مدیران شرکت برگزار شد.

جلسه شورای مدیران ستادی و اجرایی در سالن اجتماعات بیمه “ما” برگزار شد و بررسی عملکرد کلیه مدیریت ها در یازده ماه نخست سال از جمله موضوعات پرداخته شده در این جلسه بود.

در این نشست که با حضور دکتر احمد توکل مقدم سرپرست و نایب رییس هیات مدیره، اعضاء هیات عامل، مدیران ستادی و سرپرستی های شعب استان تهران برگزار شد، سرپرست بیمه “ما” ضمن تبریک حلول ماه رجب و تقارن آن با دهه مبارک فجرو آرزوی توفیق بهره مندی از برکات این ماه عزیز از تلاش همه همکاران در سال ۱۴۰۰تشکر کرد.

توکل مقدم ضمن تشکر از تلاش همه همکاران به عنوان سرمایه های اصلی شرکت، از زحمات دکتر بهاری فر طی چند سال گذشته تقدیر و خاطرنشان کرد: دکتر بهاری فر یکی از مدیران جوان صنعت بیمه است و در بیمه “ما” همواره بالاتر از بودجه های تعیین شده گام برداشت و ضریب خسارت شرکت را پایین تر از میانگین ضریب خسارت صنعت نگاه داشت.

توکل مقدم لازمه حیات یک سازمان را تغییر دانست و گفت: تغییر در هر سازمانی باعث ایجاد فرصت های جدید در آن سازمان می شود. چنانچه تغییر وجود نداشته باشد، شرکت دچار رکود و یکنواختی می شود.

وی تغییرات را باعث تزریق تفکرات جدید دانست و گفت: تمام تلاشم این خواهد بود که همچون گذشته،  امانتدار کلیه ذی نفعان باشم و اطمینان دارم با تلاش، دلسوزی و همدلی بالای پرسنل و پتانسیل و ظرفیتی که در آنها سراغ دارم، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سرعت به اهداف سازمانی دست خواهیم یافت.

سرپرست بیمه “ما” در ادامه از تحقق ۱۳۶ درصدی برنامه ابلاغی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ابراز رضایت کرد  و اظهار امیدواری کرد که بیمه “ما” در سال ۱۴۰۱ نیز با افزایش سرعت عمل در تصمیم گیری، جذب نیروهای توانمند و با تجربه، افزایش سهم از بازار با ترکیب مناسب پرتفوی، ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش بتواند رشد و توسعه خود را ادامه بدهد.

در ادامه سلیمیان مدیر طراحی و توسعه کسب و کار بیمه “ما” ضمن بیان جزییات عملکرد۱۱ ماهه ، خلاصه ای از آخرین وضعیت برنامه استراتژیک و عملیاتی شرکت با توجه به سند راهبردی صنعت بیمه تا سال ۱۴۰۴ را مطرح و گزارشی از نقاط ضعف و قوت شبکه فروش را ارائه کرد.

در ادامه جلسه، چند تن از مدیران ستادی بیمه “ما”  نیز نقطه نظرات خود را درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۱ بیان کردند. توکل مقدم نیز به سوالات مدیران پاسخ داد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط