تاکید گروه توسعه ملی بر ضرورت تائید اهلیت خریداران در پروسه واگذاری شرکتهای زیرمجموعه

پانزدهمین جلسه کمیته واگذاری و فروش به ریاست مدیرعامل گروه توسعه ملی برگزار و در آن بر ضرورت واگذاری شرکت های تابعه تاکید شد. به گزارش رصد روز، روابط عمومی گروه توسعه ملی، پانزدهمین جلسه کمیته واگذاری و فروش گروه توسعه ملی با حضور حسین مد...

پانزدهمین جلسه کمیته واگذاری و فروش به ریاست مدیرعامل گروه توسعه ملی برگزار و در آن بر ضرورت واگذاری شرکت های تابعه تاکید شد.

به گزارش رصد روز، روابط عمومی گروه توسعه ملی، پانزدهمین جلسه کمیته واگذاری و فروش گروه توسعه ملی با حضور حسین مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل گروه توسعه ملی در جریان جزئیات امر واگذاری های گروه و روند پیشرفت امور قرار گرفت و بر تسریع انجام فرآیندها تاکید کرد.

حسین مدرس خیابانی با یادآوری نظر ویژه رییس جمهور و وزیر اقتصاد در موضوع ضرورت واگذاری‌ها گفت: گروه توسعه ملی همچنان بر تقویت شرکت‌ها و واگذاری پس از تایید اهلیت خریدار اصرار دارد.

وی گفت: در جلسه ای با معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو مقرر شد بخشی از درآمد حاصل از واگذاری‌ها در پروژه های مولد از جمله ساخت نیروگاه‌های خورشیدی، سرمایه گذاری شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط