تبریک وزیر صمت به رییس جمهور منتخب

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش رصد روز، علیرضا رزم حسینی در این پیام، حضور حماسی مردم را موجب تثبیت اقتدار و تضمین پیشرفت کشور دانست و ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ملت، موفقیت وی را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت ایران مسئلت کرد.

متن پیام وزیر صمت به این شرح است:

حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب

با سلام و اهدا تحیات

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک، برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه های با شکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، تشکل های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با تولید و تجارت، این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت سربلند ایران و جنابعالی، تبریک عرض نموده، دوام توفیقات شما را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت شریف ایران مسئلت دارم.

رجاء واثق دارم به پشتوانه رای مردم و سوابق موفق جنابعالی، در مسیر اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی، خدمت خالصانه به مردم و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، آینده ای روشن و باعظمت برای فردای ایران و ایرانی فراهم خواهد شد.

علیرضا رزم حسینی

مطالب مرتبط