تجدید بیعت مدیرعامل، مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های امام راحل

صبح امروز سه‌شنبه 19 بهمن ماه همزمان با هشتمین روز از ایام‌اللـه دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران عالی و کارکنان این بانک، ...

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه همزمان با هشتمین روز از ایام‌اللـه دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران عالی و کارکنان این بانک، در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
در این مراسم که با حضور دکتر حجت‌اللـه عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه روسا، مدیران عامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه برگزار شد، مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی و کارکنان بانک رفاه کارگران با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) و نثار تاج گل و قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سخنانی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه، پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه اتحاد و همبستگی ملی مردمی بود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) به دنیا ثابت کرد که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود حاضر به جانفشانی هستند.
دکتر للـه‌گانی با تاکید بر اینکه، ضرورت دارد همگی با تعهد و تلاش بیشتر و ارائه خدمت صادقانه به مردم، به سهم خود در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام گام برداریم، افزود: بر همه ما واجب است که در راستای حفظ آرمان‌ها و دستاوردها و حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه، امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: جنگ اقتصادی شرایط و ویژگی‌های مختص به خود را دارد. عناصر تعیین‌کننده در جنگ اقتصادی تلاش، تعهد، امید، پشتکار و اخلاص در کار است. باید با جدیت بسیار و با تمام وجود در این کارزار اقتصادی به ارائه خدمت صادقانه به مردم بپردازیم و دشمن را از دستیابی به اهداف شومی که در سر دارد، ناامید کنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار