تجمع معترضان بورس در سه کلان شهر

در حالی ریزش ۸ ماهه بازار سهام و وضعیت بغرنج بورس همچنان ادامه دارد که امروز سهامداران در تهران، مشهد و اصفهان با تجمع اعتراضی به مسئولین ، حقوقی ها و صدا و سیما، اعتراض کردند.

به گزارش رصد روز، در حالی ریزش چندین ماهه قیمت سهام و شاخص بورس همچنان ادامه دارد و خبری از توقف این سیر نزولی و حمایت عملی دولت از بورس نیست که سهامداران در ادامه اعتراض به وضعیت حاکم بر بازار سرمایه و بعد از تجمع چند روز پیش در مقابل مجلس و ساختمان بورس تهران ، امروز هم اقدام به اعتراض کردند.

براساس این گزارش، سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی امروز در مقابل بورس منطقه ای تجمع کرده و نسبت به بی تفاوتی مسئولین برای ۸ ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند . حتی بخش خبری ۲۰:۳۰ صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند.

در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولین ، دادن وعده های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی های متخلف ، شعارهای مانند “حقوقی حیا کن بازار را رها کن” و “مسئول بی لیاقت کجایی؟” داده شد .

سهامداران معترض پایتخت هم با حضور در مقابل ساختمان شرکت بورس ، خیابان سعادت آباد را با نشستن و سر دادن شعار ، بستند.

در این میان، اقدامات اخیر سازمان بورس در مواردی چون افزایش دامنه نوسان به مثبت ۶ و منفی ۳ ، هم فایده ایی به حال وخیم بازار نداشته است .

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

بورس پرس

مطالب مرتبط