تحویل ارز در یک قدمی پرواز

متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری می توانند ارز خود را به جای مراجعه به باجه های ارزی، به راحتی و در کوتاه ترین زمان از خودپردازهای هوشمند ارزی(BTM) بانک ملی ایران مستقر در فرودگاه ها تحویل بگیرند. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عم...

متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری می توانند ارز خود را به جای مراجعه به باجه های ارزی، به راحتی و در کوتاه ترین زمان از خودپردازهای هوشمند ارزی(BTM) بانک ملی ایران مستقر در فرودگاه ها تحویل بگیرند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، خودپردازهای هوشمند ارزی (BTM) در سالن boarding فرودگاه و باجه های ارزی بانک ملی ایران (پس از باجه کنترل گذرنامه) مستقر هستند و مسافران واجد شرایط می توانند با سهولت نسبت به تامین ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

دریافت ارز از این خودپردازها تن ی BTM باید ویجت خدمات بدون کارت، حواله ارز مسافرتی، ثبت دستی یا بارکدخوان را انتخاب کند. درصورت انتخاب ثبت دستی، کد ملی باید به صورت دستی وارد و در صورت انتخاب بارکدخوان، بارکد گذرنامه از طریق ماژول بارکدخوان دستگاه قرائت و درنهایت کدملی به صورت سیستمی در بخش مربوطه وارد خواهد شد.

در مرحله بعدی، شناسه فروش (شناسه تحویل داده شده به مشتری در زمان خرید ارز) باید در بخش مربوطه وارد، اطلاعات خرید ارز رویت و درصورت صحت اطلاعات، مراتب تایید شود تا خریدار بتواند ارز را از دستگاه تحویل بگیرد.

لازم به ذکر است، دریافت ارز توسط مشتریان منوط به دریافت حواله ارزی بوده و متقاضیان واجد شرایط باید برای اخذ حواله خود به صورت حضوری به شعب ارزی بانک‌ در سراسر کشور مراجعه کنند بنابراین دریافت مبلغ ارز مورد نظر پس از صدور حواله ارز مسافری امکان پذیر است.

همچنین امکان دریافت غیرحضوری حواله ارزی در آینده ای نزدیک و پس از اخذ مجوزهای لازم از طریق پلتفرم بله نیز برای مشتریان میسر خواهد شد.

لیست اسامی شعب ارزی بانک ملی ایران

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط