ترامپ درخواست فرجام خواهی نتیجه انتخابات را به دیوان عالی آمریکا برد

رئیس جمهور کنونی آمریکا به امید تغییر نتیجه انتخابات سوم نوامبر بار دیگر برای فرجام خواهی دست به دامن دیوان عالی این کشور شد.

به گزارش رصد روز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد با ارائه درخواست تجدیدنظر در دیوان عالی آمریکا خواهان بررسی سلامت نتایج انتخابات سوم نوامبر در ایالت ویسکانسین شده است.

دونالد ترامپ که روز‌های پایانی خود را در کاخ سفید را می‌گذراند، با درج پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: خبر: رئیس جمهور دونالد ترامپ به عنوان نامزد انتخاب مجدد (در انتخابات ریاست جمهوری) با ارائه درخواست تجدیدنظر در دیوان عالی آمریکا خواستار اطمینان از صحت انتخابات در ویسکانسین شد!

اوایل هفته جاری نیز تیم انتخاباتی ترامپ از قضات دیوان عالی خواست “انتخابات ویسکانسین” را “ناموفق” اعلام کنند و به قانونگذار ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان اجازه دهند که نمایندگان مجمع برگزینندگان ریاست جمهوری را تعیین کند. پیش از این نیز دیوان عالی آمریکا درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای لغو پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت را رد کرده بود.

سودای ترامپ برای تداوم ریاست جمهوری آمریکا با شکست در سوم نوامبر به سراب تبدیل شد، ولی او همچنان دم از تقلب در انتخابات می‌زند آنهم در حالی که تنها ۲۰ روز به تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا باقیست.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید   

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار