تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد توسط کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند. به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این زندانیان در سال جاری ...

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند.

به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این زندانیان در سال جاری و در تداوم مشارکت‌ها و اقدامات خیرخواهانه مدیران و کارکنان این بانک در طرح‌های “مادر آمد” و “عطر مهربانی” که با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اجرایی شدند، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

بر اساس این گزارش، آزادسازی این زندانیان در استان‌های محروم و کمتر برخوردار کشور انجام شد.

طرح‌های “مادرآمد” و “عطر مهربانی” از جمله طرح‌های حمایتی بانک رفاه کارگران به منظور جلب مشارکت کارکنان بانک با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اجرایی شدند. این آزادسازی از جمله مصادیق مشهود اقدامات مهرورزانه کارکنان این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که در سال‌های اخیر به دفعات تکرار شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط