تقدیر از روسای موفق شعب بانک ملی ایران در گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور

در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با شعار « آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» ، از 30 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران تقدیر شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با شعار « آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» ، از ۳۰ رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران تقدیر شد.

ین گردهمایی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران و کارکنان شبکه بانکی به صورت مجازی  برگزار شد، از ۳۰ رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران قدردانی گردید.

گفتنی است، این همایش باتوجه به نقش مهم رؤسای موفق شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها، اهداف عملیاتی بانک‌ها و مؤسسات در نیل به اهداف نهایی سیاستگذار پولی و بانکی، همه ساله توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف انتقال تجربیات و مهارت‌های علمی رؤسای شعب و همچنین با هدف قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به عنوان ارزشمندترین دارایی آنها برگزار می‌شود.

تقویت مهارت‌های موردنیاز رؤسای شعب، بحث و تبادل نظر میان رؤسای شعب نیز از دیگر اهدافی هستند که از برگزاری این گردهمایی دنبال می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار