تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی از اقدامات اثربخش بنیاد علوی در اجرای برنامه ملی آبادایران

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در نامه ای خطاب به وحید خاوه ای از اقدامات موثر و سازنده بنیاد علوی در مساعدت و همکاری اثر بخش و موثر این بنیاد با برنامه ملی آبادایران تقدیر کرد .

به گزارش رصد روزبه نقل ازمرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در متن پیام مهدی رمضانی آمده است: برنامه ملی آباد ایران، نقطه عطفی ماندگار در بهره گیری از توانمندی های زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و محصولات شرکت های دانش بنیان بومی برای آبادانی مناطق کمتر برخوردار و به عنوان یک الگوی موثر در جهت برقراری ارتباط بین سازمان ها و شرکت های دانش بنیان با کتابخانه های عمومی، شایسته تقدیر و قدردانی است.

در این پیام از نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان دانشگاهی مردمی از ارکان مهم رشد فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و عنصری اثرگذار در توسعه پایدار کشور در تمامی جنبه ها نام برده شده و آمده است: تجهیز کتابخانه های عمومی، به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، به ابزارهای دانش بنیان، نوآوری ها و فناوری های جدید، ظرفیت های ارزشمندی را برای ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ایجاد می کند.

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی همچنین با تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز «کتاب ، کتاب خوانی و کتابدار» می افزاید: از همت بلند، تعهد مسئولانه و همراهی بنیاد علوی در فرآیند کتابخانه های عمومی به ابزارهای دانش بنیان و تقویت این نهاد فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور سپاسگزاری می کنم .

در پایان آمده است: امید است با لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر در همه مراحل زندگی موفق باشید و تداوم فعالیت موثرشان در حوزه با برکت محرومیت زدایی و رفع چالش های موجود را از درگان حق مسئلت دارم.

www.alavi-bonyad.com/10860

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط