جایزه ملی مدیریت مالی ایران به ایران خودرو کرمانشاه رسید

ایران خودرو کرمانشاه با عملکرد مثبت در بخش شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع، رعایت اصول و ضوابط حرفه‌ای، گزارش دهی مناسب اطلاعات و همچنین توجه ویژه به اثربخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره دوازدهمین دوره جایزه ...

به گزارش رصد روز، ایران خودرو کرمانشاه با عملکرد مثبت در بخش شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع، رعایت اصول و ضوابط حرفه‌ای، گزارش دهی مناسب اطلاعات و همچنین توجه ویژه به اثربخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی سازمان، تشویق و ترغیب سازمان برای انجام خود ارزیابی، امکان تبادل تجربیات مدیران مالی  و تعریف راهبردی از مدیریت مالی در جهت دستیابی به نتایج راهبردی را از اهداف حضور در ارزیابی های این دوره از جایزه ملی مدیریت مالی ایران عنوان کرد و افزود: کسب این رتبه بیانگر کیفیت کار گروهی و سیستمی است که باعث شده شرایط لازم برای حضور در این ارزیابی فراهم شود.
گفتنی است، فرآیند ارزیابی شرکت‌ها در جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ انجام می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست. شرکت ایران خودرو کرمانشاه برای نخستین بار در این دوره از ارزیابی‌ها حضور یافته و با توجه به عملکرد شفاف و حرفه‌ای خود در بخش مدیریت مالی موفق به دریافت این جایزه ملی شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط