جزئیات استوری کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی

به گزارش رصد روز ، همزمان با حضور عوامل فیلم برادران لیلا در جشنواره کن اتفاقات زیادی در داخل کشور افتاده که مشخص نیست پس از این حاشیه ها برخی از ااین چهره ها به راحتی خواهند توانست در پروژه های سینمایی حضور پیدا کنند یا خیر؟ جدیدترین این...

به گزارش رصد روز ، همزمان با حضور عوامل فیلم برادران لیلا در جشنواره کن اتفاقات زیادی در داخل کشور افتاده که مشخص نیست پس از این حاشیه ها برخی از ااین چهره ها به راحتی خواهند توانست در پروژه های سینمایی حضور پیدا کنند یا خیر؟ جدیدترین این اتفاقات مربوط به یک استوری جنجالی می شود اما جزئیات استوری کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی چه بود؟

جزئیات استوری کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی

کتایون ریاحی بازیگر ۶۱ ساله سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری سعید پورصیمی را متهم به تجاوز کرد. این استوری در شرایطی ‘ذاشته می شود که پورصمیمی در فیلم برادران لیلا درخشش خوبی داشته و بازی او مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. پیشتر نیز ریاحی در صفحه خود بیانیه زنان دست اندرکار سینمای کشور در اعتراض به خشونت علیه زنان را در صفحه اش منتشر کرد و در توضیح پست دیگری با این عنوان ” جهانی که قوانینش را مردان نوشته اند قطعاً به بازنگری اساسی توسط زنان نیاز دارد ” نوشت بارها در دادگاه‌ها فریاد زدم با منِ کتایون ریاحی که چنین می‌کنید وای به حال زنان بی‌نام و نشان وطنم.

عماد عبودزاده در پستی که کامنتهایش را بسته به تمجید از پورصمیمی پرداخت و نوشت:

“مردی در سکوت”
بماند به یادگار؛ از بازیگری؛ از منش؛ از استادی؛
از نگاه؛ از تواضع؛ از بزرگی؛ از هنر؛ از جسارت؛ از خواستن؛
و از روزگارانی قدیم که بازیگری و هنر مفهوم داشت؛ یاد روزگارانی که متن از حاشیه، هنر از هوچی‌گری و بازیگری از شوآف مهم‌تر بود.
این حرفه و تخصص، نه با شوآف، نه با دوره‌های کوتاه مدت، نه با منم منم و نه با قهرمانی در فضای مجازی، بلکه با استمرار، فروتنی و پشتکار به بلوغ می‌رسد.

جناب “سعید پورصمیمی” نازنین، در تمام این جشنواره تنها شما بودید که درخشیده و سخت به دل همگان نشستید.

پیش تر نیز شبنم فرشادجو با انتشار پستی اسامی پنج نفر از هنرمندانی را نام برد که به زعم او زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده اند اما در آن لیست نامی از پورصمیمی دیده نمی شد.

شبنم فرشادجو

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مقدم

پاسخ دادن

۰۹ خرداد ۱۴۰۱


خانم های مشهوربازیگرسینمای کشورلطفااینقدربی محاباابروی چندساله خود وسینماکشوربربادندهید؟حداقل شما خانم هستیدتابوشکنی نکنید

آخرین اخبار