جنجال جدید مجری اخراجی صدا و سیما+ عکس

به گزارش رصد روز،  مجری برکنار شده شبکه ورزش در ماه های گذشته و پس از ماجرای اخراج اش از صدا و سیما با چالش های متعددی روبه رو شده است.او که مدتی است با بیماری سختی در حال مبارزه است همواره از گرانی های گزاف و کمبود داروهای اش انتقاد کرده...

به گزارش رصد روز،  مجری برکنار شده شبکه ورزش در ماه های گذشته و پس از ماجرای اخراج اش از صدا و سیما با چالش های متعددی روبه رو شده است.او که مدتی است با بیماری سختی در حال مبارزه است همواره از گرانی های گزاف و کمبود داروهای اش انتقاد کرده است.اما به نظر می رسد این گزارشگر و مجری اسبق تلویزیون این روزها برای تامین هزینه های سرسام آور زندگی اش به مشکل برخورده است.

اقدام ناراحت کننده مجری اخراجی تلویزیون برای تامین مخارج اشپوربخش که چندی پیش با استوری فروش خودروی شخصی اش اغلب مخاطبان اش را متاثر کرد، این بار با فروش یکی از وسایل قدیمی اش کاربران را شوکه کرده است.

همین امر سبب شده که برخی از طرفداران این مجری ممنوع الکار با ارسال پیام هایی او‌ را بابت کناره گیری اش از تلویزیون و تجربه این روزهای سخت سرزنش کنند.

در همین خصوص مجتبی پوربخش با انتشار یادداشت کوتاه و تاثیرگذاری پاسخ معناداری به دنبال کنندگان اش داده است.

بخوانید: عکس/ واکنش تلخ مجتبی پوربخش به شهادت مرزبانان ایرانی

 حمله تند و تیز مجری اخراجی تلویزیون به محمدرضا گلزار

به گزارش وقت صبح، در روزهای اخیر ویدئویی از حضور محمدرضا گلزار در یک مراسم تبلیغاتی و استقبال چند هزاری مردم در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

اما نشر این فیلم واکنش ها و انتقاد های گسترده ای را در پی داشت.

چرا که برخی از فعالان حوزه خبر مدعی شدند که جمعیت حاضر در این مراسم سیاه لشگرهایی هستند که با دریافت مبالغی در این افتتاحیه حضور پیدا کرده اند.

در همین خصوص حالا مجتبی پوربخش مجری برکنار شده شبکه ورزش که چندی پیش هم به عملکرد محمدرضا گلزار در فضای مجازی معترض شده بود، استوری طعنه آمیزی را خطاب به او منتشر کرده است.

گزارشگر اسبق تلویزیون با انتشار بخشی از مصاحبه قدیمی محمدرضا گلزار با تی وی پلاس نوشت:

انشاالله همیشه سرتون شلوغ باشه، ولی مشکل اینه مردم دیگه دوستتون ندارن چون میدونن اون وقتی که به شما نیاز دارن تشریف می برید دبی.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار