جوابیه همراه اول به پایگاه خبری رصد روز

به گزارش رصد روز ، در پاسخ به درج خبری در آن سایت خبری با عنوان «هزینه تبلیغات همره اول بیش از حقوق کارکنان شرکت» نکات زیر قابل ذکر است: مجموع هزینه های پرسنلی شرکت ارتباطات سیار ایران مشابه با استانداردهای حسابداری در ۲ بخش بهای تمام شده...

به گزارش رصد روز ، در پاسخ به درج خبری در آن سایت خبری با عنوان «هزینه تبلیغات همره اول بیش از حقوق کارکنان شرکت» نکات زیر قابل ذکر است:

  • مجموع هزینه های پرسنلی شرکت ارتباطات سیار ایران مشابه با استانداردهای حسابداری در ۲ بخش بهای تمام شده عملیاتی یادداشت شماره ۶ صورتهای مالی مالی ۳ماهه(دستمزد پرسنل فنی) و همچنین هزینه های اداری و عمومی و فروش(دستمزد پرسنل بخش اداری و مالی) افشا شده است که نگارنده متن به اشتباه تنها به یک بخش از هزینه ها اشاره نموده است.

لذا مجموع هزینه نیروی انسانی شرکت(صرفا قرارداد مستقیم به غیر از نیروهای پیمانی) در دوره ۳ماهه ابتدایی ۱۴۰۰ مبلغ ۱۶۶ میلیارد تومان می باشد که به اشتباه، نگارنده خبر ۹۳ میلیارد تومان عنوان کرده است.

 

  • در خصوص کاهش سود انباشته اشاره شده در متن خبر نیز عدد اشاره شده به عنوان کاهش بابت توزیع سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ میان سهامداران می باشد که ارتباطی به هزینه‌های دوره ۳ماهه نداشته و نمایانگر عدم تسلط نگارنده مطلب به مباحث حسابداری و تحلیل صورتهای مالی می باشد. ۳- مجموع هزینه تبلیغات و اطلاع رسانی شرکت ارتباطات سیار ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان می باشد که در مقابل فروش ۳ماهه (درآمد ارائه خدمات) ۶۵۷۰ میلیارد تومان کمتر از ۲ درصد می باشد. در حالیکه این نسبت در اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی در جهان حدود ۳ درصد از درآمد می باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار