حسرت کی روش+ عکس

به گزارش رصد روز، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کسب یک پیروزی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به پایان رساند تا به مانند سه دوره گذشته نتواند بیش از یک بار جشن پیروزی در این تورنمنت را برگزار کند. کارلوس کی روش یکی از مربیان جهان است که چهار دوره ...

به گزارش رصد روز، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کسب یک پیروزی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به پایان رساند تا به مانند سه دوره گذشته نتواند بیش از یک بار جشن پیروزی در این تورنمنت را برگزار کند.

کارلوس کی روش یکی از مربیان جهان است که چهار دوره متوالی در مسابقات جام جهانی حضور داشته و ۱۳ بازی را با ۲ تیم پرتغال و ایران تجربه کرده است. حاصل این ۱۳ بازی سه برد، چهار تساوی، ۶ باخت است.

ژست پر از حسرت کی‌روش در یک عکس غمگین

تیم کی‌روش در نخستین تجربه جام جهانی در سال ۲۰۱۰ با تیم پرتغال تیم ملی کره‌شمالی را با هفت گل شکست داد و در برابر تیم‌های ساحل عاج و برزیل به تساوی رسید. تیم کی‌روش با وجود صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی در برابر اسپانیا شکست خورد و حذف شد.

کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یک تساوی و ۲ باخت را با ایران کسب کرد. در آن جام ایران نیجریه نماینده آفریقا را متوقف کرد. ایران در برابر تیم‌های آرژانتین و بوسنی شکست خورد.

کی روش که با ایران در روسیه حضور داشت تنها در برابر مراکش به برتری رسید و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز برابر ولز با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

کسب تنها ۳ برد از ۱۳ بازی یکی از نقطه‌های سیاه کارنامه کی‌روش در جام جهانی فوتبال است که با ۲ تیم پرتغال و ایران ثبت شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار