حمایت بانک رفاه کارگران از شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: توسعه بخش تعاون و افزایش سهم این بخش از تولید ناخالص داخلی یک ضرورت انکارناپذیر است که بارها نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) قر...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: توسعه بخش تعاون و افزایش سهم این بخش از تولید ناخالص داخلی یک ضرورت انکارناپذیر است که بارها نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) قرار گرفته است.
دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در حاشیه آیین افتتاح همزمان ۱۰۲ طرح بخش تعاون کشور که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و مدیران این وزارتخانه، تعدادی از روسا و مدیران سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از تعاونگران کشور برگزار شد، افزود: براساس بند “ب” سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور باید به ۲۵ درصد برسد و در این راستا باید همه به سهم خود به نقش‌آفرینی بپردازند.
وی، تصریح کرد: اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی کشور بسیار گسترده است و بخش قابل توجهی از تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی بانک در این بخش پرداخت می‌شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران، اقتصاد تعاونی را نزدیک‌ترین اقتصاد به عدالت اجتماعی توصیف کرد و گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک اجتماعی آمادگی دارد تا اقدامات خود در راستای حمایت از شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی را بیش از پیش توسعه دهد.
لازم به ذکر است، دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حاشیه این مراسم همچنین از نمایشگاه جانبی که به منظور معرفی ظرفیت‌های بخش تعاون کشور دایر شده بود، بازدید به عمل آورد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار