خداحافظی ناگهانی “آقای مجری سرشناس” از تلویزیون+ عکس

به گزارش رصد روز،  محمدحسین رنجبران بعد از چند سال طراحی و اجرای برنامه «دستخط» در پستی اینستاگرامی، رسماً خداحافظی‌اش را اعلام کرد. محمدحسین رنجبران به اجرای «دیروز، امروز، فردا» شناخته می‌شود که در دوران رئیس سابق صدا و سیما، مسئولیت رو...

به گزارش رصد روز،  محمدحسین رنجبران بعد از چند سال طراحی و اجرای برنامه «دستخط» در پستی اینستاگرامی، رسماً خداحافظی‌اش را اعلام کرد.

محمدحسین رنجبران به اجرای «دیروز، امروز، فردا» شناخته می‌شود که در دوران رئیس سابق صدا و سیما، مسئولیت روابط عمومی این سازمان را برعهده داشت. در جریانِ سال‌های فعالیت او، برنامه‌ای تحت عنوان «شناسنامه» و پس از آن «دستخط» روی آنتن رفت.

او در قالبِ پست اینستاگرامی، از خداحافظی‌اش با این برنامه تلویزیونی خبر داد.

رنجبران در صفحه‌مجازی‌اش با تقدیر از مجید زین‌العابدین که مدیریت شبکه پنج سیما را برعهده داشت و همچنین جواد رمضان‌نژاد که پس از او عهده‌دار این مسئولیت شد و سعید اشناب که این روزها به عنوان مدیر شبکه پنج سیما شناخته می‌شود، قدردانی کرده است.

در جریانِ اطلاعیه رسمی این مجریِ تلویزیون، همچنین اعلام شده که احتمالاً «دستخط» دوباره تولید شود. چرا که رنجبران در صفحه مجازی‌اش نوشته است: “آنچه ما مطلعیم اگر هم نامی از دستخط باقی بماند قاعدتا بدون حضور مجری و تیم تهیه فعلی خواهد بود، الخیر و فی ماوقع …”

برنامه «دستخط» قریب به ۶ سال تهیه و تولید شد و بیش از ۲۲۰ برنامه تلویزیونی روی آنتن رفت.

در جریانِ این گفت‌وگوها و به نوعی تاریخ شفاهی از مسئولان و کارگزاران انقلاب اسلامی، بسیاری از مسئولان شرکت کردند و به تعبیرِ رنجبران، در این مدت جمعی از میهمانان این برنامه، همچون آیت‌الله رسولی محلاتی، آیت‌الله مجتهد شبستری، اکبر ترکان، اسدالله عسگر اولادی، محمدنبی حبیبی، حاج آقا یزدانی خرم و دکتر عادل آذر دعوت حق را لبیک گفتند که برایشان رحمت و مغفرت الهی مسئلت داریم.

 

مطالب مرتبط