خلاصه بازار بورس ۲۹ مهر ۹۹ / روند نزولی نمادهای شاخص ساز

بیشترین نسبت قیمت به سود آوری ( P/E ) مربوط به قثابت ، دفارا ، خمحور ، خکمک و کساپا بود و کمترین نسبت قیمت به سودآوری نیز در نمادهای شسپا ، همراه ، غگل ، دزهراوی و داسوه دیده می شود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، خلاصه بازار بورس ۲۹ مهر ۹۹ با کاهش ۴۲.۹۷۰ واحدی شاخص کل همراه است و عدد ۱ میلیون و ۴۱۹ هزار را روبروی شاخص کل می بینیم. در عین حال در بین نمادهای پربازدید وبملت ، وتجارت ، وبصادر دیده می شود که بیشترین سهم در بین نمادهای پربازدید است. در بین نمادهای تأثیرگذار در شاخص کفه ترازو برای فلزات و نفتی ها سنگین است. نماد تازه وسپهر در فرابورس نیز جزو نمادهای تأثیرگذار دیده می شود. خلاصه بازار بورس امروز ۲۹ مهر نشان از استمرار روند کاهشی دارد. اما صندوق معاملاتی روز خوبی داشتند و حجم قابل ملاحظه ای را به دست آوردند.

در ادامه خلاصه بازار بورس ۲۹ مهر ۹۹ مروری بر مهمترین اتفاقات خواهیم داشت

اما بیشترین افزایش قیمت و کمترین کاهش قیمت معاملات امروز بورس جالب به نظر می رسد.

در بین نمادهایی که بیشترین افزایش قیمت را داشته اند به ختور ، کحافظ ، شسینا ، خرینگ و شلعابح می رسیم. بیشتر کاهش قیمت نمادهای امروز نیز اکثرا مربوط به حق تقدم ها بود. پترولح ، ختورح ، شبندر ، وتوکاح و پارسیانح جزو نمادهایی بودند که بیشترین کاهش قیمت را رقم زدند.

بیشترین نسبت قیمت به سود آوری ( P/E ) مربوط به قثابت ، دفارا ، خمحور ، خکمک و کساپا بود و کمترین نسبت قیمت به سودآوری نیز در نمادهای شسپا ، همراه ، غگل ، دزهراوی و داسوه دیده می شود.

همچنین بیشترین ارزش معاملات امروز مربوط به دارا یکم ، ختور ، امین یکم ، کمند و سیتا بود. بیشترین حجم معاملات را نمادهای امین یکم ، کمند ، سیتا ، ثبهساز و ولساپا خلق کردند.

بیشترین تعداد معامله نیز در نمادهای دارا یکم ، ثبهساز ، سیتا ، امین و آبادا رصد شد.

نتیجه جمع بندی خلاصه بازار بورس امروز ۲۹ مهر حرکت نمادهای منفعل را نشان می دهد.

خلاصه بازار بورس امروز 29 مهر

 

بیشتر بخوانید:

تعلیق نماد معاملاتی سه پتروشیمی معروف به دلیل ابهامات مالی

افت ۴۰ تا ۴۵ درصدی قیمت طلا و سکه / هشدار به خریداران

کاهش شدید قیمت دلار به زودی / دلار تا محدوده ۲۰ هزار تومان ریزش خواهد داشت

شرط بازگشایی شستا چیست؟

سایت های جعلی سجام مسدود شدند

بررسی رفتار سهامداران عمده حقیقی و حقوقی کارخانه تبرک

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار