دکتر فرزین: حضور بانک ملی ایران در عسلویه بیشتر خواهد شد

مدیرعامل بانک ملی ایران، تاکید کرد : این بانک، کمک به توسعه صنعت پتروشیمی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده و از این رو، حضور خود در منطقه پارس جنوبی و عسلویه را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران، تاکید کرد : این بانک، کمک به توسعه صنعت پتروشیمی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده و از این رو، حضور خود در منطقه پارس جنوبی و عسلویه را بیشتر خواهد کرد.

دکتر محمد رضا فرزین در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس با اشاره به این که کمک به توسعه زیرساخت های انرژی کشور، جز وظایف ذاتی این بانک است، اظهار کرد: گرچه ساختار بانکی ملی ایران دولتی است، اما رویه کنونی بانک، رها شدن از بوروکراسی های معمول اداری و به جای آن چابک سازی و کسب حداکثری رضایت مشتری است.

وی با بیان این که حمایت از فعالیت های اقتصادی خرد و کلان در دستور کار این بانک است، ادامه داد: قوی ترین زیرساخت های ارزی و ریالی در اختیار بانک ملی ایران است و شرکت ها به ویژه صنایع پتروشیمی می توانند با خیال آسوده از خدمات این بانک استفاده کنند.

فرزین همچنین با تاکید بر این که بانک ملی ایران به دنبال بنگاه داری نیست، گفت: همه تلاش ما این است که بنگاه های در اختیار را واگذار کنیم و با سرمایه آزاد شده، به خلق بنگاه و سپس واگذاری آن بپردازیم.

در این دیدار، مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریتش، تاکید کرد : این شرکت برای توسعه فعالیت های خود به کمک های مالی و اعتباری بانک ملی ایران نیازمند است.

در ادامه سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به منطقه عسلویه، وی و هیات همراه از مجموعه پتروشیمی جم بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند.

دکتر فرزین در این دیدار، به گروه توسعه ملی به عنوان یک هلدینگ بزرگ توسعه ای در کشور اشاره کرد و گفت: این مجموعه می تواند در کنار صنایع پتروشیمی، کمک شایانی به توسعه کشور داشته باشند.

وی افزود: نقل و انتقال ارز در هر نقطه ای از دنیا می تواند به پشتوانه بانک ملی ایران برای همه صنایع بزرگ انجام شود.

وی همچنین تاکید کرد :بانک ملی ایران بسته های اعتباری و تسهیلاتی جامعی را برای مشتریان خود تدارک دیده است که به فراخور نیاز می تواند در اختیار آنها قرار گیرد.

در این دیدار، رضا علیزاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم نیز گزارشی از فعالیت های این شرکت ارائه کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط