دومین گردهمایی و هم اندیشی مدیران عامل و نمایندگان گروه در هیات مدیره شرکت های تابعه گروه توسعه ملی برگزار می شود

دومین گردهمایی و هم اندیشی مدیران عامل و نمایندگان گروه در هیات مدیره شرکت های تابعه گروه توسعه ملی در سال ۱۴۰۲ با محوریت سرمایه گذاری و تامین مالی برگزار می شود. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه گذاری گ...

دومین گردهمایی و هم اندیشی مدیران عامل و نمایندگان گروه در هیات مدیره شرکت های تابعه گروه توسعه ملی در سال ۱۴۰۲ با محوریت سرمایه گذاری و تامین مالی برگزار می شود.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد با هدف تبیین اهمیت موضوع سرمایه گذاری و تامین مالی، دومین گردهمایی و هم­ اندیشی مدیران­ عامل و نمایندگان گروه در هیات مدیره شرکت­ های تابعه در سال ۱۴۰۲ را با محوریت سرمایه­ گذاری و تامین مالی برگزار نماید تا از رهگذر این رویداد، بخشی از مشکلات و خسارات تحمیل شده به شرکت­های تابعه گروه توسعه ملی به جهت عدم سرمایه گذاری به­ هنگام، مورد واکاوی قرار گیرد.

این گردهمایی در تاریخ سوم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور نخبگان اقتصادی  از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ در محل سالن خاتم الانبیا(ص) در ساختمان مرکزی گروه توسعه ملی برگزار می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار