رئیس سازمان بورس: محدودیت دامنه نوسان یک ماهه نیست

دهقان دهنوی گفت: این موضوع صحت ندارد تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد ما شرایط بازار را رصد خواهیم کرد هرکجا که لازم نباشد دیگر آن را ادامه نخواهیم داد.

به گزارش رصد روز، محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس در رابطه با اینکه دو روز است که از روند اجرایی مصوبات جدید شورای عالی بورس می گذرد شما روند بازار را چگونه پیش بینی می کنید؟ اظهار کرد: هدف ما ایجاد آرامش در بازار سرمایه بوده که خوشبختانه در این دو روز واکنش های خوبی را از بازار دریافت کردیم.

او بیان کرد: روند کارایی ما در اصل مقابله با تخلفات است، حال باتوجه به اینکه بازار سرمایه توسعه پیدا کرده ماهم باید روند نظارتی خودمان را به طور دقیق تری بکار ببریم.

دهقان دهنوی در پاسخ به این سوال که اجرای محدودیت دامنه نوسان یک ماهه است؟ گفت: این موضوع صحت ندارد تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد ما شرایط بازار را رصد خواهیم کرد هرکجا که لازم نباشد دیگر آن را ادامه نخواهیم داد.

رئیس سازمان بورس در رابطه با اینکه عرضه‌های آبشاری امروز سبب منفی شدن بازار شده است یا خیر؟ گفت: بازار محل عرضه و تقاضا است و همیشه یک عده از افراد تقاضا کننده هستند و یک عده عرضه کننده پس نمی‌توان ریزش ساعت ابتدایی بازار را به سبب عرضه‌ها دانست.

او در رابطه با تصمیمات قیمت گذاری گفت: این مسائل بر اساس اولویت مطرح خواهد شد در صنایع مختلف موضوعاتی وجود دارد که اگر حل شود علاوه بر کمک به اقتصاد جامعه به پویایی بازار سرمایه میز کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار