راز مخفی لیلا بلوکات درباره ازدواج فاش شد+ عکس

به گزارش رصد روز، لیلا بلوکات به دلیل علاقه اش به هنرپیشگی دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذراند سپس در ورکشاپ بازیگری حمید سمندریان نیز حضور داشت. لیلا بلوکات کم کم از سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر های کودک در ...

به گزارش رصد روز، لیلا بلوکات به دلیل علاقه اش به هنرپیشگی دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذراند سپس در ورکشاپ بازیگری حمید سمندریان نیز حضور داشت. لیلا بلوکات کم کم از سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات در لیلا بلوکات در سال ۷۷ از طریق بازی های تئاتری دیده شده و در همین سال اولین بار با سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت. شهرت لیلا بلوکات در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۴ ساله بود در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد.

لیلا بلوکات که در ۴۱ سالگی به سر می برد دلیل ازدواج نکردنش را بیان کرد. در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار