رشد ۱۳۹ درصدی خروج پول از بازار بورس

به گزارش رصد روز، روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای ششمین روز کاری متوالی منفی شد و ۷۰۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که نسبت به دیروز رشد ۱۳۹ درصدی داشته است. در معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰...

به گزارش رصد روز، روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای ششمین روز کاری متوالی منفی شد و ۷۰۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که نسبت به دیروز رشد ۱۳۹ درصدی داشته است.
در معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۲۲۴ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با کاهش ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی در رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۵۹ واحدی به رقم ۲۴ هزار و ۷۹۳ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۲ هزار و ۶۵۴ واحد به سطح ۱۱۸ هزار و ۶۱۴ واحد رسید.

رشد ۱۳۹ درصدی خروج پول از بازار بورس

رشد خروج سرمایه
روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای ششمین روز کاری متوالی منفی شد و ۷۰۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که نسبت به دیروز رشد ۱۳۹ درصدی داشته است.

امروز نماد وبملت همانند ۶ روز گذشته بیشترین خروج را داشت که ارزش آن ۴۶ میلیارد تومان بود. پس از بانک ملت، نماد‌های وشهر، شستا، خاور و فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نماد‌های حتاید، ودی و غمایه اختصاص داشت.

منبع:  اکوایران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار