رشوه‌گیری در اداره کار پارس جنوبی و برخورد جالب مدیریت صحت دارد؟

نابر اسناد موجود، کارشناس اداره کار یک ی از شعب اداره کار و خدمات اشتغال زیرمجموعه شما که فعلا نام وی و شعبه را منتشر نخواهم کرد برای بستن پرونده شکایت حدود ۱۰۰ کارگر شاکی به نفع شرکت"ت" تقاضای ۳۰ هزار دلار رشوه نموده که تمام اسناد شامل ف...

به گزارش رصد روز، بنابر اسناد موجود، کارشناس روابط کار یک ی از شعب اداره کار و خدمات اشتغال زیرمجموعه شما که فعلا نام وی و شعبه را منتشر نخواهم کرد برای بستن پرونده شکایت حدود ۱۰۰ کارگر شاکی به نفع شرکت”ت” تقاضای ۳۰ هزار دلار رشوه نموده که تمام اسناد شامل فیلم،عکس،تماس تلفنی و … این موضوع نیز موجود است.

نکته مهم: از ۳ بهمن ماه این موضوع طی نامه‌ای از سوی شرکت مذکور به همراه اسناد رسما به جنابعالی اطلاع داده شده اما از آنزمان تا کنون، تنها وی از جایگاه مذکور برکنار و همچنان در سازمان مشغول بکار است و گویا مدیریت کار و خدمات اشتغال هنوز موضوع را به نهادهای نظارتی اعلام ننموده و جهت معرفی شخص رشوه گیرنده به دادسرا یا مکاتبه با مدیریت امور حقوقی سازمان متبوع اقدامی نکرده و این برخورد نرم مدیریت باعث ایجاد ابهامات و شایعاتی در سطح منطقه شده!

لطفا پاسخ دهید چگونه در دولتی که شعار مبارزه با فساد دارد توانسته‌اید حدود سه ماه در مقابل چنین اتفاقی منفعل عمل کنید و کارشناس شما همچنان در سازمان مشغول بکارباشد؟ آیا منافعی در این رشوه‌ها وجود دارد؟فکر نمی‌کنید اینگونه برخوردها خیال فاسدین احتمالی را راحت‌ترمی‌کند!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار