روند افزایشی تمام شاخص های سودساز به پرداخت ملت در جدیدترین گزارشات مالی

با وجود اینکه به پرداخت ملت 50 درصد از سود خود را در بین سهامدارانش تقسیم کرد اما بررسی گزارشات مالی منتهی به پایان آذرماه نتایج و ذخایر خوبی را برای این شرکت گزارش می کند.

به گزارش اختصاصی رصد روز، سال مالی منتهی به پایان منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۲ در حالی برای به پرداخت ملت به پایان رسید که مروری اجمالی بر نتایج این شرکت نشان از وضعیت مطلوب و پایداری می دهد و با وجود اینکه ۵۰ درصد از سود این شرکت در بین سهامداران تقسیم شد اما پارامترهای مالی این شرکت ذخیره و نتایج خوبی را گزارش می کند.

در اختیار داشتن سهم ۲۰.۶۷ درصدی از بازار در پایان آذرماه ۱۴۰۲ و استمرار صدرنشینی به پرداخت ملت در بازار PSP ها نشان می دهد که مدیریت برندینگ و توسعه بازار در این شرکت تمرکز قابل توجهی بر ارکان آن دارد.

به پرداخت ملت تمامی رکوردهای خود را جابجا کرد

درآمدهای به پرداخت ملت از محل فروش در پایان سال مالی به ۴۱ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال رسید تا شاهد جهشی قابل قبول در مهمترین رکن گردش مالی در آن باشیم.

از دیگر نتایجی که در گزارشات مالی به پرداخت قابل توجه می نماید رشد ۵۹ درصدی درآمدهای عملیاتیست. درآمدهی عملیاتی به پرداخت ملت در پایان سال مالی آذرماه ۱۴۰۲ به۴۱ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال رسید تا اصلی ترین منابع درآمدی شرکت با رشدی معنادار اطمینان خوبی را در بین سهامداران ایجاد نماید.

سود عملیاتی به پرداخت نیز در همین بازه زمانی با رشد ۳۸ درصدی همراه بود و به۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تکیه کرد. این رشدها در شرایطی برای به پرداخت اتفاق می افتد که اتخاذ برخی تصمیمات در حوزه مالیاتی برخی از فروشندگان و فروشگاه داران را در استفاده از دستگاههای پرداخت الکترونیک به تردید انداخت و متأسفانه با بکارگیری برخی از روشها میزان مصرف واقعی خود را پنهان کردند.

سودناخالص به پرداخت ملت نیز در این مدت با رسیدن به ۷ هزار و ۲۷۶ میلیارد ریال رشد ۴۷ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته گزارش می کند. از دیگر دستاوردهای این شرکت برای سهمامداران رسیدن به سود خالص ۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریالیست که می تواند در مشارکت شرکت در طرحها و یا ایجاد سرمایه در گردش و خلق ارزش افزوده قابل توجه باشد.

سود انباشته این شرکت نیز نسبت به سال گذشته با بهبود ۵۵ درصدی به ۵ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال رسید تا همه ارکان سودساز صورتهای مالی در جدیدترین گزارش مالی آن روند افزایشی داشته باشند که می تواند مورد توجه اکثریت سهامداران باشد.

سود سهام پرداختنی به پرداخت بیش از ۱ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال در سال مالی منتهی به پایان آذر سال جاری مشاهده می شود که یکی از مهمترین اتفاقاتیست که برای سهامداران این شرکت رقم خورده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار