روند بورس در هفته اخیر

در پایان هفته اخیر شاخص کل اندکی پائین‌تر از هفته پیشین قرار گرفت، در حالی که فاصله بیشترین رقم و کمترین رقم هفته بیش از ۱۸ هزار واحد بود. به گزارش رصد روز،روند شاخص کل بورس در هفته اخیر پرنوسان بود. در اولین روز کاری هفته شاخص رشد ۱۱ هزا...

در پایان هفته اخیر شاخص کل اندکی پائین‌تر از هفته پیشین قرار گرفت، در حالی که فاصله بیشترین رقم و کمترین رقم هفته بیش از ۱۸ هزار واحد بود.

به گزارش رصد روز،روند شاخص کل بورس در هفته اخیر پرنوسان بود. در اولین روز کاری هفته شاخص رشد ۱۱ هزار و ۷۳۹ واحدی را پشت سر گذاشت اما روز یکشنبه نزول کرد و ۶ هزار و ۹۳۷ واحد پائین آمد. روز دو‌شنبه نیز شاخص ۱۰ هزار و ۹۶۸ واحد ریزش کرد. روز سه‌شنبه شاخص مثبت شد و ۲ هزار و ۲۸۱ واحد افزایش یافت. در روز چهارشنبه نیز شاخص ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد.

بازدهی هفته

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۷۸۳ واحد پائین‌‌‌تر ایستاد تا بازدهی هفته  شاخص بورس   منفی  ۶ صدم درصد شد.

شاخص هم وزن در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۳ هزار و ۹۰۲ واحد بالا‌تر ایستاد و بازدهی مثبت یک درصدی را ثبت کرد.

بورس

افت معاملات خرد سهام

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات کل هفته ۲۴ هزار و ۷۹۹ تومان بود که نسبت به رقم ۳۸ هزار و ۲۶۹ میلیاردی هفته پیشین، افت ۳۵ درصدی داشته است.

در این هفته، میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۳ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۵ هزار و ۲۱۸ میلیاردی هفته پیشین، کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

افزایش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش

میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۲۱۲ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته‌ پیشین ۹۰ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۷۴ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته ۲۵۸ میلیارد تومان بود که در روز سه‌شنبه ثبت شد و کمترین رقم ۱۳۲ میلیارد تومان بود که در روز شنبه ثبت شد.

افت میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید

میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۲۰۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۱۲۹ میلیارد تومان کمتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۳۸ درصد کاهش یافته است. بالاترین رقم هفته ۳۰۱ میلیارد تومان بود و در روز شنبه ثبت شد و پایین‌ترین رقم به روز سه‌شنبه برمی‌گردد که ۱۲۷ میلیارد تومان بود.

خروج سرمایه حقیقی

در هفته اخیر، حتی در روزهای صعود شاخص‌ها سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و در پایان هفته رکورد هفت روز متوالی خروج  پول حقیقی ثبت شد. در مجموع کل هفته هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار