رونق معاملات و رشد فروش در بورس تهران

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم هزار و ۹۱۷ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲۵ درصدی داشته است. در اولین هفته کاری آبان ماه بازار با مازاد عرضه مواجه بود. به گزارش رصد روز،میانگین ارزش معام...

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم هزار و ۹۱۷ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲۵ درصدی داشته است. در اولین هفته کاری آبان ماه بازار با مازاد عرضه مواجه بود.

به گزارش رصد روز،میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر بیشتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۲ هزار و ۳۰۳ میلیارد شد و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به ۲ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد به بیشترین رقم هفته رسید و ۲ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان بود.

روز شنبه شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز یکشنبه حکشتی بیشترین ارزش معاملات را داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نماد شبندر بیشترین ارزش معاملات را داشت.

روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات بازار به وبملت تعلق داشت.

بیشترین حجم معاملات بورس تهران در روزهای شنبه تا سه‌شنبه به نماد دی (بانک دی) اختصاص داشت. روز چهارشنبه نیز خساپا صدرنشین بود بیشترین حجم معاملات را داشت.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۷ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین ۷۵ درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط