زمان پرداخت سود سهام عدالت

هر ماه خبری جدید در خصوص پرداخت سود سهام عدالت اعلام می‌شود و براساس آخرین اخبار قرار است تا پایان اسفند ماه به دارندگان سهام عدالت و سهامداران تحت پوشش کمیته امداد سود سهام عدالت پرداخت شود. به گزارش رصد روز،عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیریت ...

هر ماه خبری جدید در خصوص پرداخت سود سهام عدالت اعلام می‌شود و براساس آخرین اخبار قرار است تا پایان اسفند ماه به دارندگان سهام عدالت و سهامداران تحت پوشش کمیته امداد سود سهام عدالت پرداخت شود.

به گزارش رصد روز،عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیریت شرکت تعاونی سهام عدالت کشور به بازار گفت که سود سهام عدالت اسفند ماه پرداخت خواهد شد. همچنین به افراد و سهامداران تحت پوشش کمیته امداد دو میلیون تومان و افراد عادی یک میلیون تومان سود پرداخت می‌شود.

توکلی با اشاره این که تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در دستور کار قرار دارد، درباره دلیل تاخیر سود سهام عدالت اظهار کرد: مقرر بود بخشی از سود‌ها تا شهریورماه انجام شود که عملی نشد و در نهایت سودسهام عدالت غیربورسی‌ها به زودی پرداخت می‌شود.

چگونه برای سهام عدالت جدید ثبت‌نام کنیم؟

قرار بود تیر ماه امسال روند واگذاری سهام عدالت به جاماندگان آغاز شود تا به امروز خبری از واگذاری نیست و احتمالا تا پایان سال این واگذاری انجام شود. جاماندگان نیازی به ثبت‌نام ندارند و تنها مشمولانی که توسط دولت مشخص شده‌اند می‌توانند آن را دریافت کنند.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور چندی پیش اعلام کرده بود مشمولان جدید نیازی به ثبت‌نام و ارائه مدارک ندارند. لیست این افراد در سازمان بهزیستی کل کشور وجود دارد. قرار است این سازمان لیست همه افرادی که جزو مشمولان جدید هستند را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهد. به محض اینکه سازمان خصوصی‌سازی کار‌های قانونی و اداری را انجام دهد مستقیما برای افراد جامانده سهام عدالت برقرار می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرده که مشمولان جدید به هیچ عنوان برای ثبت‌نام به جایی مراجعه نکنند و هیچ مدارک یا هزینه‌ای برای ثبت‌نام جدید نپردازند. کل این روند از طریق ارتباط بهزیستی با سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌شود.

بر اساس آمارها،۲۰ میلیون جامانده در این حوزه وجود دارند و تنها افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران سها عدالت دریافت خواهند کرد و در خصوص این بقیه این افراد صحبتی نشده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار