زمین و ساختمان بزرگترین واحد تولید کننده لوازم خانگی در رهن بانکها

به گزارش اختصاصی رصد روز ، افشای اطلاعات مربوط به زمین و ساختمان شرکتها که از چندی پیش الزامی شده گاهاً دارای اطلاعاتی است که می تواند برای سهامداران قابل توجه باشد تا اشراف و آگاهی کامل نسبت به یک سهم یا نماد تصمیم گیری کنند. گروه صنعتی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، افشای اطلاعات مربوط به زمین و ساختمان شرکتها که از چندی پیش الزامی شده گاهاً دارای اطلاعاتی است که می تواند برای سهامداران قابل توجه باشد تا اشراف و آگاهی کامل نسبت به یک سهم یا نماد تصمیم گیری کنند.

گروه صنعتی انتخاب در شرایطی برای ورود به بازار سرمایه آماده می شود که طبق بررسیهای انجام شده زمین و ساختمان کارخانه این شرکت تولیدی واقع در مورچه خورت اصفهان جمعاً به مساحت ۶۷ هزار و ۲۴۱ مترمربع و به بهای تمام شده ۴۷۳ میلیارد در رهن بانک صادرات قرار دارد و ساختمان بخارست این شرکت واقع در تهران با کاربری مسکونی در رهن بانک ملی است.

املاک در رهن بانک ها

لازم به ذکر است در شش ماهه منتهی به خرداد سال جاری  شرکت اصلی جمعاً ۵ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال از از ۱۱ بانک تسهیلات دریافت کرده که بیشترین رقم آن مربوط به بانک صنعت و معدن با ٣ هزار و ۶٨٣ میلیارد ریال و کمترین آن نیز مربوط به بانک تجارت با ۵۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال است
اما گروه انتخاب در همین بازه زمانی ۱۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ۱۱ بانک کشور دریافت کرده که بیشترین رقم آن مربوط به بانک صادرات با رقم ۵ هزار و ٧۴٩ میلیارد ریال و کمترین آن مربوط به بانک کارآفرین با ۱۰۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال است.

تسهیلات گروه صنعتی انتخاب

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار