زیان انباشته بیمه حافظ به ۴ برابر سرمایه ثبت شده رسید / از ۲۳ دی ۹۹ خبری از تابلوی سبز نیست

در کنار زیان انباشته بیمه حافظ باید به تابلوی معاملاتی نماد وحافظ نیز دقت نظر داشت که از 23 دی 99 هرگز سبز نبوده که این موضوع نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اوضاع در بیمه حافظ اصلا جالب نیست. در آخرین صورتهای مالی بیمه حافظ زیان انباشته این شرکت بیمه با رشد ۱۷۹ درصدی نسبت به سال ۹۸ به ۴۷۸ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال رسیده که این مقدار تقریبا ۴ برابر سرمایه ثبت شده  آن است. زیان انباشته بیمه حافظ در حالی با رشد قابل توجه روبرو شده که این شرکت بیمه ای از سال ۹۵ با زیان انباشته دست و پنجه نرم می کند و از آن زمان تاکنون ۴.۵ برابر شده است.

صورتهای مالی بیمه حافظ سال 99 و 98

صورتهای مالی بیمه حافظ 97 و 96

صورتهای مالی بیمه حافظ 95 و 94

 

مسئله نگران کننده تری که درباره بیمه حافظ به چشم می آید مربوط به تابلوی معاملاتی آن است نماد وحافظ از ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به جز روزهایی که به هر دلیلی نماد بسته بوده موفق نشده حتی یک روز سبز رنگ را پشت سر بگذارد که این مهمترین مسئله ایست که باید به آن توجه کرد. ارزش بازار این شرکت بیمه ای از آن زمان تاکنون با ۳۸ درصد کاهش به ۷ هزار ۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

 

تابلوی معاملاتی وحافظ 23 دی 99

تابلوی معاملاتی وحافظ 2

تابلوی معاملاتی وحافظ 3

تابلوی معاملاتی وحافظ 4

تابلوی معاملاتی وحافظ 5

 

زیان انباشته بیمه حافظ در کنار عملکرد ضعیف بورسی این شرکت تردیدهای زیادی را به وجود آورده که باید نسبت به آن دقت نظر داشت.

 

بیشتر بخوانید؛ 

پاداش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اعضای هیئت مدیره بیمه پاسارگاد

هزینه ۹ هزار ۶۶۰ میلیارد ریالی برای خرید بخشی از یک برج تجاری اداری توسط بیمه سامان و هلدینگ سرآمد

کاهش ۲ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریالی بیمه البرز طی یکماه / کمترین تراز ماهانه ۱۴۰۰

رفتار زشت روابط عمومی بیمه سرمد با اهالی رسانه / من وصل کن شما نیستم

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار