هزینه ۹ هزار ۶۶۰ میلیارد ریالی برای خرید بخشی از یک برج تجاری اداری توسط بیمه سامان و هلدینگ سرآمد

در جدیدترین اتفاق نیز شاهد هزینه 9 هزار و 660 میلیارد ریالی بیمه سامان و هلدینگ سرآمد برای خرید بخشی از یک برج تجاری اداری واقع در منطقه 4 تهران هستیم. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، انجام برخی هزینه ها در نظام بانکی و صنعت بیمه این سؤال را به ذهن متبادر می کند که لزوم چنین هزینه هایی چیست و آیا نمی شود که محل برخی از هزینه ها تغییر کند تا شاهد اتفاقات بهتری در این بخش از اقتصاد کشور باشیم؟ سرمایه گذاری در املاک و یا برخی سرمایه گذاریهای دیگر که بررسی روند آنها نشان میدهد که خروجی خاصی برای برخی بخشها نداشته اند ابهام مهمی را ایجاد می کند که در آن باید دید دلایل کارشناسانه چنین طرحهایی چیست؟ در جدیدترین اتفاق نیز شاهد هزینه ۹ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریالی بیمه سامان و هلدینگ سرآمد برای خرید بخشی از یک برج تجاری اداری واقع در منطقه ۴ تهران هستیم.

 

هزینه ۹ هزار ۶۶۰ میلیارد ریالی برای خرید بخشی از یک برج تجاری اداری + سند

 

در مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ طی مبایعه نامه به شماره ۱۴۰۰/۱۰۰/۸ که امضای آن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ تکمیل شد بیمه سامان ۰.۹ دانگ از تمام عرصه و عیان یک برج تجاری واقع در منطقه ۴ تهران به ارزش ۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد را خریداری کرد. هلدینگ سرآمد نیز که ۶۴ درصد از مالکیت آن در اختیار بیمه سامان است طی همین مبایعه نامه ۱.۶۲ دانگ از این برج تجاری را به قیمت ۶ هزار و ۲۱۰ میلیارد از شرکت صبا میهن خرید. که ۶ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال آن به فروشنده واگذار شد و ۲۰ میلیارد ریال ارزش ثمن معامله به صورت نقدی پرداخت گردید.

 

 

چنانچه بیمه سامان در این ارتباط توضیحی داشته باشد حتما منشر خواهد شد اما تا زمان پاسخگویی این شرکت بیمه ای باید مطالبه گر بود که چنین هزینه هایی با کدام رویکرد کارشناسی صورت گرفته است؟

 

بیشتر بخوانید؛ 

بیمه سامان و ابهام بزرگ هلدینگ سرآمد /احمدرضا ضرابیه شریک تخلف یا بی خبر از تخلف؟

مدیرعامل چهار شغله بیمه سامان / ضرب ضرابیه روی صندلی مشاغل

موضوع دریافت ۸۹۴ هزار و ۴۴۲ یورو ارز دولتی توسط بیمه سامان چیست؟

 

 

مطالب مرتبط