زیبایی حیرت آور همسر آمریکایی بروس لی+ عکس

به گزارش رصد روز، بروس لی زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ استاد هنرهای رزمی چینی، بازیگر فیلم‌های اکشن و فیلسوف هنگ کنگی- آمریکایی بود. او نظریه‌پرداز و بنیان‌گذار سبک رزمی جیت کان دو با تلفیقی از چند سبک رزمی دیگر بود که اغلب به عنوان هموارکنندهٔ را...

به گزارش رصد روز، بروس لی زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ استاد هنرهای رزمی چینی، بازیگر فیلم‌های اکشن و فیلسوف هنگ کنگی- آمریکایی بود. او نظریه‌پرداز و بنیان‌گذار سبک رزمی جیت کان دو با تلفیقی از چند سبک رزمی دیگر بود که اغلب به عنوان هموارکنندهٔ راه برای هنرهای رزمی ترکیبی شناخته می‌شود .

بروس لی در محله چینی‌های سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد اما در هنگ کنگ بزرگ شد و در ۱۸ سالگی دوباره برای تحصیل در دانشگاه به سانفرانسیسکو بازگشت،او را بهترین رزمی کار تاریخ می دانند. او همچنین پدر دو بازیگر به نام های براندون لی و شانون لی بود.

 

بروسلی

بروسلی

 

همسر بروسلی

لیندا لی کدول زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۴۵ رزمی کار و آموزگار اهل ایالات متحده آمریکا است. وی همسر بروس لی هنرپیشه و استاد هنرهای رزمی بود.

وی کتاب بروس لی: مردی که فقط من شناختم را نوشت که بر اساس آن فیلم اژدها: داستان بروس لی ساخته شد. در این اقتباس لورن هالی نقش وی را بازی کرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار